آریا بانو
امیدواری لروی سانه به ماندن آلابا در بایرن
پنجشنبه 2 مرداد 1399 - 16:25:43
آریا بانو - ورزش 3 / لروی سانه، خرید جدید بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد که مدافع اتریشی این تیم یعنی داوید آلابا در جمع باواریایی‌ها ماندگار شود.
مدت هاست که بحث تمدید یا عدم تمدید قرار داد ستاره اتریشی یعنی داوید آلابا با بایرن مونیخ بسیار داغ دنبال می‌شود. بر اساس ادعای منابع آلمانی در حال حاضر اختلاف نظر زیادی بین آلابا و بایرن مونیخ بر سر دستمزد این ستاره اتریشی وجود دارد؛ موضوعی که باعث شده بسیاری جدایی این آچار فرانسه بایرن‌مونیخ را قطعی تلقی کنند.
خرید جدید بایرن از منچسترسیتی یعنی لروی سانه اما امیدوار است که ستاره اتریشی نهایتاً در بایرن‌مونیخ ماندگار شود. سانه در این باره گفت: " من واقعاً امیدوارم که داوید بماند. دوست دارم با او بازی کنم. او یک پسر خوب و یک فوتبالیست عالی است و ما همدیگر را به طور شخصی می شناسیم و دوست داریم. او ثابت کرده که نه تنها در پست دفاع چپ یکی از بهترین های دنیاست بلکه به عنوان یک هافبک نیز استثنایی عمل می کند."
لروی سانه در ادامه پیرامون پیوستن به بایرن‌مونیخ و احساسش از این انتقال گفت: " من می توانم هیجان را در بایرن مونیخ احساس کنم. بچه ها بسیار با انگیزه و متمرکز هستند. آنها اهداف کلیدی باشگاه را دنبال کرده و به دنبال دست یافتن به آنها هستند. فکر می‌کنم چیزهای زیادی در اینجا می‌توانم به دست آورم که یکی از آنها قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود."

http://www.banounews.ir/fa/News/362104/امیدواری-لروی-سانه-به-ماندن-آلابا-در-بایرن
بستن   چاپ