آریا بانو
کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی قزوین:
آموزه های دینی و قرآنی موجب استحکام و آرامش خانواده می شود
چهارشنبه 1 مرداد 1399 - 08:48:46
آریا بانو - قزوین- کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: آرامش، استحکام و مودت از شاخصه های خانواده های موفق است که با اتکا به آموزه های دینی و قرآنی حاصل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، بتول نظرپور روز چهارشنبه به مناسبت هفته ازدواج در جمع بانوان در مسجد المهدی قزوین اظهار داشت: خانواده کوچک‌ترین و مهمترین نهاد جامعه محسوب می‌شود و در تضمین سلامت معنوی و روانی جامعه نقش تعیین کننده دارد.
وی بیان کرد: مهمترین شاخصه‌های یک خانواده موفق در آیات قرآنی ترسیم شده و با اتکا و عمل به آن می‌توانیم خانواده‌های مستحکم و موفقی را در جامعه داشته باشیم.
کارشناس فرهنگی امور بانوان تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: آرامش، مودت و رحمت از شاخصه‌های مهم یک خانواده موفق است و اگر قرآن را سرلوحه سبک زندگی قرار دهیم بدون شک زندگی توأم با آرامش خواهیم بود.

آریا بانو


وی یادآور شد: در دین اسلام الگوهای موفق و عملی برای خانواده‌ها داریم که سبک زندگی امیرالمومنین ( ع) و حضرت فاطمه زهرا ( س) و تربیت فرزندانی اسوه نمونه بارز آن است و خانواده‌ها می‌توانند این سیره را الگوی خود قرار دهند.
نظرپور یادآور شد: هفته ازدواج فرصت مناسبی برای بیان واقعیت‌ها و الگوهای دینی به خانواده و آشنا کردن آنها با روش‌های درست زندگی است تا آینده جامعه اسلامی تضمین شود.
کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در دوره‌های آموزشی و کارگاهی تلاش می‌کنیم خانواده‌ها را با تربیت دینی، سیره معصومین ( ع) و همسرداری آشنا کنیم تا به استحکام بنیان خانواده کمک شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/360921/آموزه-های-دینی-و-قرآنی-موجب-استحکام-و-آرامش-خانواده-می-شود
بستن   چاپ