آریا بانو
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهران: تعداد اندک شکایات در حوزه روابط کار نشان دهنده عملکرد مطلوب این بخش است
سه شنبه 31 تير 1399 - 17:30:15
وزارت رفاه
آریا بانو - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: تعداد بسیار اندک شکایات و نظرات منفی در حوزه روابط کار نشان دهنده عملکرد مطلوب این بخش است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به منظور بررسی مسایل و مشکلات در حوزه کارگران و کارگاه‌های سطح استان و همچنین تشکیل شوراهای اسلامی کار نشستی با حضور پروانه رضایی بختیاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، علی خدایی رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران، مدیر حراست و رؤسای ادارات ستادی حوزه مدیریت روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و اعضای هیأت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران برگزار شد.
در ابتدای این نشست پروانه رضایی بختیاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از همکاری و همراهی در تشریک مساعی و حمایت‌های صمیمانه عزیزان حاضر در جلسه، به تشریح مشکلات موجود در شرایط امروز جامعه پرداخت و گفت: عدم دریافت شکایت و نداشتن حاشیه در هر حوزه نشان از عملکرد خوب آن بخش است؛ تعداد بسیار اندک شکایات و نظرات منفی در حوزه روابط کار نشان دهنده عملکرد خوب و مطلوب همکارانم در این بخش است.
پروانه رضایی بختیاری بر دغدغه و تلاش های خود جهت کوتاه کردن دست دلالان در پرونده های کارگری و کارفرمایی تاکید کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/360412/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-تهران--تعداد-اندک-شکایات-در-حوزه-روابط-کار-نشان-دهنده-عملکرد-مطلوب-این-بخش-است
بستن   چاپ