آریا بانو
مقصد قطعی ستاره قرمزها‌
پنجشنبه 26 تير 1399 - 01:08:00
آریا بانو - ورزش 3 / کریستین فالک خبرنگار مشهور و معتبر نشریه بیلد مدعی شد تیاگو آلکانترا اطمینان دارد که انتقالش به لیورپول قطعی خواهد شد.
سال 2013 بود که تیاگو آلکانترترا از بارسلونا به بایرن پپ گواردیولا پیوست. پس از اینکه تعداد بازی های او برای بارسا در فصل 13-2012 به حدنصاب 25 بازی نرسید، بایرن از بندی در قراردادش استفاده کرد و او را به خدمت گرفت.
تیاگو در هفتمین فصل حضورش در بایرن، هنوز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و در مورد آینده تردیدهایی دارد. گفته می شود علیرغم شرایط خوب در آلمان، این هافبک خلاق به دنبال جدایی است و این طور به نظر می آید که لیورپول مقصد مورد نظر او خواهد بود.
در ماه‌ها و هفته‌های گذشته صحبت های ضد و نقیضی در رابطه با انتقال تیاگو به لیورپول مطرح شده است. در مقطعی گفته شد که این بازیکن در آستانه انتقال به آنفیلد قرار دارد اما اخیراً شایعاتی در رابطه با پشیمانی لیورپول از جذب این بازیکن مطرح شده است.
حالا و در همین رابطه اما کریستین فالک، خبرنگار مشهور و معتبر نشریه بیلد آلمان ادعای جالبی را مطرح کرده و مدعی شده که ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ کاملاً نسبت به انتقال به لیورپول اطمینان دارد و به نظر می‌رسد که نهایتا تیاگو آلکانترا شاگرد یورگن کلوپ خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/356000/مقصد-قطعی-ستاره-قرمزها‌
بستن   چاپ