آریا بانو
امید اول سهراب بختیاری‌زاده
چهارشنبه 25 تير 1399 - 23:20:55
آریا بانو - ورزش 3 / سرمربی جدید شهرخودرو در شرایطی کارش را آغاز کرده که دروازه‌بان با تجربه این تیم در بهترین فرم خود قرار دارد.
سهراب بختیاری‌زاده که شب گذشته به‌عنوان سرمربی جدید شهرخودرو انتخاب شده بود، عصر امروز در تمرین این تیم حضور یافت و مراسم معارفه‌اش برگزار شد تا رسما فعالیت خود را شروع کرده و شاگردان‌اش را آماده دیدار پیش رو مقابل پارس جنوبی جم کند.
بختیاری‌زاده که ازجمله مربیان جوان فوتبال ایران به شمار می‌رود و تجربه و چالش‌های زیادی را در دوران بازی و سرمربیگری‌اش داشته، اکنون در محیطی آرام و متفاوت‌تر از آنچه تاکنون در آن بوده، شهرخودرو را هدایت می‌کند و امیدوار است با تیم منسجم و بازیکنان با سابقه‌ای مثل سید مهدی رحمتی بتواند تیمش را به موفقیت و سهمیه آسیایی برساند.
رحمتی که فصل موفقی در شهرخودرو داشته و در دوران پساکرونا سه بازی فوق‌العاده را برابر ذوب‌آهن، گل‌گهر سیرجان و سایپا به نمایش گذاشته، در بهترین فرم خود قرار دارد و می‌تواند یکی از ارکان موفقیت تیم و همچنین سهراب بختیاری‌زاده که تنها با او 9 سال اختلاف سنی دارد، باشد.
شماره یک شهرخودرو که بدون تردید یکی از امیدهای اصلی بختیاری‌زاده در شهرخودرو به شمار می‌رود، امروز هم مثل بازی‌های اخیرشان با روحیه و توان بالا در تمرین معارفه سرمربی جدیدشان حاضر شد تا آمادگی خود را به نمایش بگذارد و نشان دهد که سهراب می‌تواند حساب ویژه‌تری روی بازی و تجربه او باز کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/355978/امید-اول-سهراب-بختیاری‌زاده
بستن   چاپ