آریا بانو
آژیر قرمز کنسرت‌ها به صدا درآمد!
چهارشنبه 25 تير 1399 - 23:12:56
آریا بانو - همشهری /با رسیدن به روزهای پایانی تیر‌ماه بار دیگر تمام سالن‌ها تعطیل شدند و به‌نظر می‌رسد این بار تئاتر و موسیقی به کمای طولانی می‌روند که این تعطیلی صدای آژیر قرمز وضعیت نابسامان اقتصادی را به صدا درآورده است.
سالن‌های نمایش و موسیقی پس از 4‌ماه تعطیلی از اول تیر‌ماه فعالیت‌های خود را در حالی از سر گرفتند که از میان تماشاخانه‌های پایتخت تنها چند سالن موفق به اجرای نمایش شدند و هیچ‌کدام از کنسرت‌های موسیقی اقدام به برگزاری کنسرت نکرد. با رسیدن به روزهای پایانی تیر‌ماه بار دیگر تمام سالن‌ها تعطیل شدند و به‌نظر می‌رسد این بار تئاتر و موسیقی به کمای طولانی می‌روند که این تعطیلی صدای آژیر قرمز وضعیت نابسامان اقتصادی را به صدا درآورده و با ادامه این وضعیت و عدم‌ارائه راهکار از سوی مرکز هنرهای نمایشی به‌زودی خبرهای ناخوشایندی از فعالیت گروه‌های تئاتری و سالن‌های نمایشی می‌شنویم.
درهای بسته سالن‌های موسیقی تا آبان
به گزارش همشهری، با رسیدن به هفته پایانی تیر‌ماه قرار بود 2 کنسرت موسیقی در سالن وزارت کشور برگزار شود. اما تعطیلی یک هفته دیگر سالن‌ها و تعلیق فعالیت‌های هنری و فرهنگی باعث شد که این کنسرت‌ها به مرحله اجرا نرسند و همچنان موسیقی در تعطیلی باشد. با توجه به تعطیلی یک هفته‌ای سالن‌های موسیقی و احتمال تمدید این تعطیلی، به‌احتمال زیاد گروه‌های موسیقی تا آبان‌ماه کنسرتی نخواهند داشت.
اگر این تعلیق به خاطر شیوع ویروس کرونا، مرداد‌ماه نیز تمدید شود؛ با آغاز ‌ماه‌محرم و صفر (شهریور‌ماه) هیچ کنسرتی برگزار نمی‌شود و کنسرت‌ها تا اول آبان فعالیت نخواهند داشت و بعد از پایان محرم و صفر با توجه به وضعیت کرونا باید دید چه سرنوشتی در انتظار گروه‌های موسیقی است؟

http://www.banounews.ir/fa/News/355962/آژیر-قرمز-کنسرت‌ها-به-صدا-درآمد!
بستن   چاپ