آریا بانو
مقصد رویایی دیگو سیمئونه
چهارشنبه 25 تير 1399 - 21:56:37
آریا بانو - ورزش 3 / دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی و موفق اتلتیکومادرید مورد توجه اینتر قرار گرفته است.
نتایج پرفراز و نشیب اینتر در ماه های اخیر ممکن است باعث شود همکاری این تیم با آنتونیو کونته زودتر از حد انتظار به پایان برسد و ممکن است فصل بعد دیگو سیمئونه روی نیمکت این تیم حضور یابد. دیشب جانلوکا دی مارتزیو دوباره در مورد احتمال جدایی آنتونیو کونته از اینتر صحبت کرده و مدعی شد اگر در پایان فصل برنامه باشگاه و این سرمربی در مورد بودجه بازار نقل و انتقالات متفاوت باشد، احتمال استعفای کونته وجود دارد.
در حال حاضر بیشتر مشکل نه در مورد میزان پول خرج شده، بلکه در رابطه سطح و شرایط بازیکنان ورودی جدید است. با این حال مدیران اینتر همچنان علاقمندند شرایطی فراهم شود که امکان ادامه همکاری با کونته وجود داشته باشد. اما شبکه ال چیرینگیتو ساعتی قبل مدعی شد اینتر می خواهد برای همکاری با دیگو سیمئونه، هافبک آرژانتینی و سابق خود و سرمربی موفق اتلتیکومادرید وارد عمل شود. بودجه اتلتیکو برای سال آتی زیاد نیست و پرداخت حقوق 16 میلیون یورویی سیمئونه که با پاداش با 19 میلیون هم می رسد برای این تیم دشوار شده است.
دیگو سیمئونه بارها در گذشته برای در دست گرفتن هدایت اینتر ابراز علاقه کرده و مدعی شده بالاخره روزی سرمربی نراتزوری خواهد شد. نام مکس آلگری نیز به عنوان دیگر گزینه احتمالی مدیران اینتر مطرح شده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/355922/مقصد-رویایی-دیگو-سیمئونه
بستن   چاپ