آریا بانو
کری‌خوانی به سبک سپهر حیدری
چهارشنبه 25 تير 1399 - 16:07:54
آریا بانو - خبر ورزشی / بخشهای مهم گفتگوی خبرورزشی با سپهر حیدری را برایتان انتخاب کردیم. مصاحبه‌ای که کری‌خوانی در آن برای استقلالی‌ها بسیار محسوس است:
برای هواداران استقلال و آرش برهانی که از دوستان صمیمی من است احترام زیادی قائلم، ولی جدول لیگ نشان می‌دهد تیم سوم پایتخت کیست. آرش بگوید اگر پرسپولیس تیم سوم پایتخت است چطور قبل از استقلالی شدن قصد داشت به پرسپولیس بیاید و با آن‌ها مذاکره کرد. ضمن اینکه برهانی بگوید چطور از تیم سوم پایتخت 6 گل خوردند. 
افتخار می‌کنیم که پرطرفدارترین تیم آسیا هستیم و یکی از افتخارات ما پرسپولیسی‌ها این است که هیچ وقت به دسته سه نرفتیم و همیشه در بالاترین سطح حضور داشتیم. 
آنقدری که استقلالی‌ها جام نگرفتند احتمالاً خودشان با اسنپ جام می‌گیرند. چون بچه‌هایشان وقتی می‌بینند هر فصل پرسپولیسی‌ها با فرزندا‌شان جشن قهرمانی می‌گیرند و جام را بالای سر می‌برند به پدرهایشان می‌گویند ما هم جام می‌خواهیم و زنگ می‌زنند با پیک موتوری برایشان جام بیاورند.
استقلالی‌ها که نمی‌توانند قهرمان شوند، ولی آنقدر استاد مصاحبه، فضای مجازی و بهانه گرفتن هستند که می‌خواهیم در پایان فصل این 3 جام را به استقلال بدهیم تا آن‌ها بدون جام نمانند. 
امسال که گذشت و استقلالی‌ها کلی بهانه آوردند و به کرونا گیر دادند تا لیگ را تعطیل کنند و جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند. ولی می‌خواهم بدانم برای فصل آینده که پرسپولیس بازهم مدعی اصلی قهرمانی است استقلالی‌ها چه بهانه‌ای می‌خواهند بیاورند. 
3 بار با ذوب‌آهن به استقلال گل زدم و در آستانه گلزنی در شهرآورد هم بودم، ولی متأسفانه هوار محمد ناگهان در تیر دو ظاهر شد و نگذاشت من گل بزنم.در همان بازی که هوار نگذاشت گل بزنم و بعد از 6 تساوی پی در پی کریم باقری از نزدیک کاشان به استقلال گل زد و استادیوم مثل بمب ترکید. آن بازی خیلی برایم دلچسب بود.

http://www.banounews.ir/fa/News/355665/کری‌خوانی-به-سبک-سپهر-حیدری
بستن   چاپ