آریا بانو
تمام پایان‌نامه‌های دانشگاهی با موضوع حجاب حمایت می‌شود
چهارشنبه 25 تیر 1399 - 9:06:18 AM
زنان خبر
آریا بانو - مدیر اجرایی ستاد عفاف و حجاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بخش‌های مختلف نمایشگاه عفاف و حجاب امسال از حمایت از تمام پایان‌نامه‌های دانشگاهی با موضوع حجاب خبر داد

به گزارش بانو نیوز ، سیده مرضیه شفاپور مدیر اجرایی ستاد عفاف و حجاب وزارت ارشاد و دبیر ساماندهی مد و لباس کشور در برنامه صبح و گفتگو با موضوع «نخستین نمایشگاه محصولات عفاف و حجاب به صورت آنلاین» گفت: از اسفندماه سال قبل اولین کارهای برای نمایشگاه حجاب تشکیل شد، با توجه به هفته عفاف و حجاب این نمایشگاه امسال در این هفته برگزار شد. با توجه به شرایط کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه شامل سه بخش است، بخش رقابتی که شامل مسابقات زنده است و در آن آخرین طراحی‌های چادر از سوی طراحان به مسابقه گذاشته می‌شود. همچنین بخش عرضه چادر را داریم و بخش علمی که پایان نامه‌ها مورد حمایت قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: نمایشگاه عفاف و حجاب امسال در پایان سه برگزیده در اختتامیه خواهد داشت.
در بخش دیگری شفاپور گفت: تمام اتفاقاتی که در فضای فیزیکی نمایشگاه می‌خواست اتفاق بیفتد، امسال در این نمایشگاه دنبال می‌شود داریم. یکی از طرح‌ها تعویض چادر کهنه با چادر نو خواهد بود.
در پایان دبیر ساماندهی مد و لباس کشور گفت: بازدید از غرفه‌های مجازی در نمایشگاه امسال امکان خواهد داشت به طوری که فرد بازدیدکننده احساس می‌کند در فضای حقیقی است. الان فروشندگان متراژ در خواست می‌کنند و در نمایشگاه آنلاین همان فضا را دریافت خواهند کرد.
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/355245/تمام-پایان‌نامه‌های-دانشگاهی-با-موضوع-حجاب-حمایت-می‌شود
بستن   چاپ