آریا بانو
شکستی دیگر برای دروگبا
چهارشنبه 25 تير 1399 - 03:08:42
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ساحل عاج در راه تصدی ریاست فدراسیون فوتبال کشورش، متحمل شکست دیگری شد.
دیدیه دروگبا"ستاره سابق تیم ملی فوتبال ساحل عاج و باشگاه چلسی انگلیس، که یکی از سه نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کشورش است، هنوز نتوانسته تاییدیه هیچ یک از 5 گروهی را که قرار است در این انتخابات رای بدهند، کسب کند.
دروگبا که پیش از این نتوانسته بود تاییدیه داوران و انجمن فوتبالیست‌های حرفه‌ای سابق را به دست آورد، در کسب تاییدیه اتحادیه بازیکنان ساحل عاج نیز ناکام ماند.
دروگبا انتظار داشت اتحادیه بازیکنان به ریاست "کایریل دوموراد" هم تیمی سابقش از او پشتیبانی کنند، اما آن‌ها از "ادریس دیالو" یکی از 2 نامزد دیگر حمایت کردند
انجمن فوتبالیست‌های حرفه‌ای سابق هم از "سوری دیاباته" اعلام حمایت کردند.
مهاجم پیشین ساحل عاج و چلسی اکنون باید تاییدیه انجمن پزشکان فوتبال را کسب کند تا بتواند در تاریخ 5 سپتامبر در انتخابات شرکت کند.
مهمتر از همه تاییدیه ها، تاییدیه باشگاه‌های ساحل عاج است. نامزد‌های انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال این کشور باید از طرف 3 باشگاه دسته اولی و 2 باشگاه دسته دومی تایید شوند.
دروگبا به همراه ساحل عاج در سه جام جهانی بازی کرد و 2 بار به آن‌ها کمک کرد به فینال جام ملت‌های آفریقا راه یابند. او همچنین به خاطر بازی با چلسی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا بین هواداران محبوب است.

http://www.banounews.ir/fa/News/355172/شکستی-دیگر-برای-دروگبا
بستن   چاپ