آریا بانو
گزینه جدید بارسلونا
چهارشنبه 25 تير 1399 - 01:39:21
آریا بانو - آخرین خبر / داوید آلابا بازیکن اتریشی سالهاست که مورد توجه بارسلونا قرار دارد اما به دلایل مختلف انتقالش به سرانجام نرسیده است. اسکای اسپورت حالا گزارش داده است که کاتالان ها در نظر دارند که بازیکن اتریشی بایرن مونیخ را در سال 2021 یعنی در زمان پایان قراردادش با قهرمان بوندسلیگا، به صورت رایگان به خدمت بگیرند.
به گزارش فوتبالی، آلابای 28 ساله فقط یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد و برای تمدید قرارداد با باواریایی ها به توافق نرسیده است. این بازیکن اتریشی نقش مهمی در بایرن مونیخ دارد که در این فصل در 38 بازی خود دو گل زده و دو پاس گل داده است. او توان حضور در پست های مخنلف را دارد و می تواند در پست دفاع چپ، دفاع میانی و هافبک میانی بازی کند و در همه این پست ها بدرخشد.
آلابا همیشه گفته است که دوست دارد در لالیگا بازی کند و به همین خاطر نه تنها بارسلونا بلکه رئال مادرید هم می تواند گزینه او باشد. البته بایرن شاید ترجیح بدهد که او را پیش از سال آینده بفروشد تا بتواند از فروختنش درآمدزایی کند.
بایرن مونیخ در حال حاضر آماده شروع دوباره چمپیونزلیگ می شود. آنها احتمالا به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ می رسند چرا که در بازی رفت با چلسی با نتیجه سه بر صفر پیروز شدند که در این صورت به مصاف برنده بازی ناپولی و بارسلونا خواهند رفت.

http://www.banounews.ir/fa/News/355156/گزینه-جدید-بارسلونا
بستن   چاپ