آریا بانو
لوکاکوی 16 ساله از دست رئال‌مادرید و بارسلونا پرید
چهارشنبه 25 تير 1399 - 01:39:21
آریا بانو - آخرین خبر / رئال مادرید و بارسلونا شرایط جذب هرکولانو را دنبال می کرده اند. یک مهاجم 16 ساله و 182 سانتی متری که یکی از پدیده های فوتبال پرتغال به شار می رود. حالا ویتوریا گیمارش تصمیم گرفته است که قرارداد وی را تا سال 2023 تمدید کند (با قابلیت تمدید تا سال 2025).
به گزارش فوتبالی، گیمارش تصمیم گرفته است که رقم فسخ قرارداد هرکولانو را به 60 میلیون یورو برساند که بالاترین مبلغ ممکن برای یک بازیکن 16 ساله است. گیمارش به این بازیکن اعتماد زیادی دارد و می خواهد عملکردش را در تیم زیر 23 سال دنبال کند. این مهاجم در دو فصل اخیر بیش از 50 گل به ثمر رسانده است و در تیم زیر 17 سال پرتغال نیز با چهار گل در 9 بازی عملکرد درخشانی داشته است.
هرکولانو در پیامی از تمدید قرارداد خود ابراز خرسندی کرده است. حالا این بازیکن سعی خواهد کرد تا در گیمارش پیشرفت کند. بحران کرونا باعث شده تا باشگاه هایی نظیر رئال مادرید و بارسلونا در خرید کردن احتیاط بسیار بیشتری را داشته باشند و طبیعتا بعید است که در شرایط فعلی انها بخواهند برای یک جوان گمنام و 16 ساله مبلغ 60 میلیون یورو بپردازند. هرکولانو از نظر سبک بازی و هیکل با روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتر مقایسه می شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/355155/لوکاکوی-16-ساله-از-دست-رئال‌مادرید-و-بارسلونا-پرید
بستن   چاپ