آریا بانو
دوپینگ بارسلونا
چهارشنبه 25 تير 1399 - 01:15:51
آریا بانو - آخرین خبر / تیم رزروهای بارسلونا برای صعود از لیگ دسته سه به لیگ دسته دو اسپانیا تصمیم گرفته است که از دو بازیکنی استفاده کند که در این فصل در تیم بزرگسالان هم حضور داشته اند و تجربیات بالایی کسب کرده اند : آنسو فاتی و ریکی پوچ.
به گزارش فوتبالی، ژاویر ویلاخوانا مدیر آکادمی بارسلونا اعلام کرد که بارسلونا در نظر دارد که از این دو بازیکن در تیم رزروها استفاده کند تا به آنها برای مسابقات پلی آف صعود به لیگ دسته دو کمک کنند. البته به نظر می رسد که این تصمیم تا حدودی ریسکی باشد چرا که بازی های تیم رزورهای بارسلونا قبل از بازی برگشت بارسا و ناپولی برگزار می شود و اگر این دو بازیکن مصدوم ای محروم باشند، دست ستین خالی می شود. برای بازی برگشت با ناپولی، ویدال، بوسکتس، دمبله و برایتویت به دلایل مختلف نظیر محرومیت و مصدومیت حضور نخواهند داشت و دی یونگ و گریزمن تازه از مصدومیت بازخواهند گشت. به همین خاطر ستین روی پوچ و فاتی برای بازی برگشت با تیم ایتالیایی حساب باز خواهد کرد.
به هر صورت به نظر می رسد که برای سیاست های تیم رزروهای بارسلونا صعود به لیگ دسته دو اسپانیا نیز مهم است و قطعا فاتی که فصل درخشانی در تیم بزرگسالان بارسلونا داشته در کنار پوچ که برخی بازیها فیکس بوده می توانند نقش مهمی داشته باشند.

http://www.banounews.ir/fa/News/355151/دوپینگ-بارسلونا
بستن   چاپ