آریا بانو
پیام کنایه‌آمیز آذری در آستانه دیدار با پرسپولیس
چهارشنبه 25 تير 1399 - 00:51:24
آریا بانو - ورزش 3 / مدیرعامل باشگاه فولاد به کنایه از شرایط به وجود آمده برای تیمش در آستانه دیدار با پرسپولیس صحبت کرد.
، باشگاه فولاد ساعتی قبل اعلام کرد اتوماسیون اداری این تیم برای ارتباط با سازمان لیگ و اطلاع از آخرین وضعیت برگزاری یا عدم انجام دیدار با پرسپولیس، قطع شده تا در وضعیت نامشخصی به سر ببرند.
در این شرایط، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان راجع به این اتفاق به کنایه صحبت کرد و در پیامی که متن آن در زیر آمده، نوشته است:
«کرونا هست تا زمان نامعلوم، این ویروس البته به غیر از بیمار کردن مردم در سراسر جهان کارهای دیگری را می‌تواند انجام بدهد.
مثلا می‌تواند باعث قطع شدن ناگهانی اتوماسیون اداری یک سازمان بشود تا تبادل اطلاعات راجع به آن صورت نگیرد، البته این نوع گزینش کرونا بستگی به استفاده کاربر آن دارد.
مراقب باشید سیستم کامپیوتری شما تحت تاثیر کرونا از کار نیفته ولی هنوز شیوه‌های قدیمی‌تر تبادل اطلاعات منسوخ نشده از اون استفاده کنید.
یه کارایی دیگه هست در ورزش اگر بخواهند یه مسابقه را به علت درصد بالای ابتلا کنسل کنند کرونا همکاری می‌کنه ولی در بعضی موارد نمیشه چون کرونا روی بعضی رنگ‌ها کارایی ندارد. خود به خود درصدش کاهش پیدا می‌کنه تا اون مسابقه انجام بشه، کرونای دل بخواه همینه دیگه.»

http://www.banounews.ir/fa/News/355146/پیام-کنایه‌آمیز-آذری-در-آستانه-دیدار-با-پرسپولیس
بستن   چاپ