آریا بانو
واکنش لژیونر فوتبال بانوان به تعطیلی لیگ برتر ترکیه
سه شنبه 24 تير 1399 - 11:28:08
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / خسروی گفت: لیگ ترکیه به دلیل شیوع ویروس کرونا با وجود 6 بازی باقی مانده تعطیل و تیم ما سوم شد.
گلنوش خسروی لژیونر تیم کوناک بلدی اسپور ترکیه اظهار داشت: لیگ فوتبال بانوان ترکیه به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و تیم ما به مقام سومی این مسابقات رسید. 6 بازی از رقابت‌های لیگ باقی مانده بود و ما می‌توانستیم به عنوان قهرمانی برسیم، اما به خاطر سهمیه‌ای که کشور ترکیه برای رفتن به لیگ‌های اروپایی داشت باید مسئولان مقام اول تا سوم را مشخص می‌کردند.
او تصریح کرد: کیفیت لیگ ترکیه بالا بود و من با 18 سال وارد این مسابقات شدم. توانستم. اول تحت فشار بودم و به عنوان بازیکن ذخیره به زمین می‌رفتم. من سن کمی داشتم و به عنوان یک بازیکن خارجی به تیم اضافه شدم و زمان برد تا با شرایط خودم را وفق دهد.
خسروی: هر چی جلوتر رفتم، توانستم به عنوان بازیکن اصلی وارد زمین شوم و گل و پاس گل‌های زیادی را به ثمر برسانم. امسال باید به تیم کوناک اسپور بازگردم، اما فکر پیوستن به باشگاه‌های بهتری را هم در سر دارم. به دلیل شیوع ویروس کرونا که در تمام دنیا حاکم شده تصمیم گیری سخت است.
لژیونر فوتبال بانوان در ادامه گفت: باید از هر لحاظ رسیدگی به لیگ بانوان ایران از لحاظ امکانات و مسائل مالی بهتر شود. فوتبال ما نیاز به توجه رسانه‌ها و حامیان مالی دارد. هرچند که توجه رسانه به این بخش در سال‌های اخیر بیشتر شده است. یک برنامه ریزی دقیق، تمرین و زمان می‌تواند یاری دهنده لیگ ما باشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/354529/واکنش-لژیونر-فوتبال-بانوان-به-تعطیلی-لیگ-برتر-ترکیه
بستن   چاپ