آریا بانو
حیوانات در خطر انقراض از لنز دوربین تیم فلچ
سه شنبه 24 تير 1399 - 10:04:03
آریا بانو - تابناک با تو / در این مقاله تعدادی از عکس‌های تیم فلچ عکاس معروف بریتانیایی را با هم مرور می‌کنیم. او سال‌های زیادی از عمر خود را صرف عکاسی از حیوانات کرده است. تیم فلچ، بسیاری از عکس‌ها را در استودیو و بسیاری دیگر را در محیط طبیعی گرفته است. برخی از حیواناتی که تیم از آن‌ها عکس گرفته در خطر انقراض قرار دارند و برخی دیگر به فراوانی در زمین وجود دارند.
1. عقاب فیلیپینی"Phillippine Eagle": این عقاب از کمیاب‌ترین گونه‌های عقاب است که در چهار جزیره‌ی Leyte، Luzon، Mindanao و Samar از مجمع الجزایر فیلیپین زندگی می‌کند. این عقاب در خطر انقراض قرار دارد.

آریا بانو


2. لک لک نیل "Shoebill": این پرنده با قدی بین 115 تا 150 سانتی‌متر در شرق آفریقا از سودان تا زامبیا زندگی می‌کند.

آریا بانو


3. تامارین ابلق "Pied Tamarin": این حیوان در جنگل‌های آمازون زندگی می‌کند و درحال‌حاضر در خطر انقراض قرار دارد.

آریا بانو


4. مرغ بی‌پر "Featherless chicken": این گونه از مر‌غ‌ها کاملا بدون پر هستند که با دستکاری ژنتیک از رویش پر بر بدن این گونه‌ی مرغ جلوگیری می‌شود.

آریا بانو


5. جغد خاکسترپوش با نام علمی "strix nebulosa"

آریا بانو


6. شاید تا به حال یک پاندا را از پشت‌سر ندیده باشید. Ji Li نام پاندایی است که پشت به دوربین نشسته و Ya Yun نام پاندایی است که رو به دوربین نشسته است. این دو پاندا از پایگاه تحقیقاتی چنگدو در چین هستند.

آریا بانو


7. جامبو "Jambo" نام شامپانزه‌ای است که به بیماری آلوپسی مبتلاست و این بیماری باعث شده که این حیوان تمام مو‌های بدنش را از دست بدهد. آلوپسی نتوانسته باعث گوشه‌گیری و انزوای جامبو بشود و او هم‌اکنون رئیس گروه خود است.

آریا بانو


8. میمون دماغ سربالای طلایی "Golden Snub Nosed Monkey": این میمون در مناطقی از چین زندگی می‌کند و درحال‌حاضر در خطر انقراض قرار دارد.

آریا بانو


9. چشم‌های اورانگوتان از نمای نزدیک

آریا بانو


آریا بانو



http://www.banounews.ir/fa/News/354429/حیوانات-در-خطر-انقراض-از-لنز-دوربین-تیم-فلچ
بستن   چاپ