آریا بانو
مجیدی حق دارد ولی به او حق نمی‌دهند
سه شنبه 24 تير 1399 - 09:15:07
آریا بانو - خبر ورزشی / فرهاد مجیدی به خاطر حجم بالای مشکلات تا حد زیادی حق دارد، ولی واقعیت آن است که به خاطر نتایج استقلال در 4، 5 بازی آخر، افکار عمومی به فرهاد مجیدی حق نمی‌دهند.
ابتدا به مشکلات عجیب و غریب فرهاد مجیدی بپردازیم که از روز حضورش با مصائب غیر قابل پیش‌بینی مواجه شد. از مصدومیت طولانی‌مدت شیخ دیاباته گرفته تا محرومیت‌های تمام‌نشدنی چند بازیکن همیشه عصبی و مشکلات مالی و شکایت‌های بی‌پایان از استقلال و... این وسط مجیدی فقط کرونا و ابتلای حداقل 6 بازیکن تیمش را کم داشت تا پازلش تکمیل شود... که شد. در همین بازی با تراکتور علاوه بر بدشانسی در زدن ضربات آخر، فرهاد در چپ و راست میلیچ و وریا را نداشت و در بازی آینده با صنعت نفت هم سیاوش یزدانی، عارف غلامی، مسعود ریگی و... را ندارد. این غیبت‌ها باعث می‌شود ترکیب اصلی استقلال در هر بازی تغییر کند که خب عامل بسیار مهمی در نتیجه نگرفتن این تیم است. همین حالا بازیکنان سالم استقلال هم می‌ترسند تمرین کنند و یک وقت از بقیه کرونا بگیرند در حالی که سایر تیم‌ها (به جز فولاد) چنین مشکلی ندارند.
با تمام این اوصاف و با وجود این حجم عظیم از مشکلات قابل پیش‌بینی و غیر قابل پیش‌بینی، مجیدی چاره‌ای ندارد جز آنکه نتیجه بگیرد و از زیر فشار‌ها رها شود. او خوب می‌داند که یکسری از پیشکسوتان که ادعای دلسوزی دارند، از شکست استقلال بیشتر از شکست پرسپولیس خوشحال می‌شوند و منتظر زمین خوردن امثال فرهاد مجیدی هستند؛ همان‌طور که منتظر ناکامی منصوریان بودند. فرهاد چه بخواهد و چه نخواهد، هواداران و رسانه‌ها نتایج تیم او را با تیم استراماچونی مقایسه می‌کنند پس باید با این مسائل کنار بیاید و بداند که سرمربیگری در استقلال این حسادت‌ها و مقایسه‌ها را هم دارد. کار در استقلال و پرسپولیس وقتی صد‌ها برابر سخت‌تر از حد طبیعی می‌شود که تیم نتیجه نگیرد. مثل استقلال این روز‌ها که به هر دلیلی نمی‌برد و ششم جدول است. این روز‌ها یک هزارم فشاری که مجیدی تحمل می‌کند را گل‌محمدی حس نمی‌کند، چرا؟ چون پرسپولیس 18 امتیاز بیشتر دارد و آخرین بار مقابل استقلال (2-2) امتیاز داده است. مجیدی هم چاره‌ای ندارد جز آنکه با چند برد پیاپی از زیر فشار خلاص شود و استقلال را به پله دوم جدول برساند. او البته به خاطر حجم بالای مشکلات تا حد زیادی حق دارد، ولی واقعیت آن است که به خاطر نتایج استقلال در 4، 5 بازی آخر، افکار عمومی به فرهاد مجیدی حق نمی‌دهند.

http://www.banounews.ir/fa/News/354397/مجیدی-حق-دارد-ولی-به-او-حق-نمی‌دهند
بستن   چاپ