آریا بانو
خطر بیخ گوش هفت بازیکن بارسلونا
سه شنبه 24 تير 1399 - 02:55:33
آریا بانو - آخرین خبر / بارسلونا در حالی آماده هفته ماقبل پایانی لالیگا در مقابل اوساسونا می شود که هفت بازیکن این تیم اگر کارت زرد دریافت کنند، بازی هفته پایانی مقابل آلاوز را از دست می دهند.
به گزارش فوتبالی، بارسلونا برای قهرمانی لالیگا به معجزه نیاز دارد چرا که رئال مادرید از سه بازی بعدی خود باید یکی را ببازد و یکی را مساوی کند و بارسا هر دو بازی بعدی خود را ببرد تا تیم کیکه ستین شانسی برای قهرمانی در لیگ داشته باشد.
لیونل مسی، جرارد پیکه (با چهارده کارت زرد)، لوئیز سوارز، ایوان راکیتیچ، ارتورو ویدال، جونیور فیرپو و برایتویت هفت بازیکن بارسلونا هستند که اگر در بازی پنجشنبه مقابل اوساسونا کارت زرد دریافت کنند بازی هفته پایانی لالیگا میان تیم کاتالان و آلاوز را از دست خواهند داد. آلاوز که برای بقا تلاش می کند در هفته پایانی با تمام قوا حاضر خواهد شد تا از خطر سقوط به لیگ دسته دو دور شود.
در این فصل بازیکنان بارسلونا 85 کارت زرد دریافت کرده اند در حالی که بازیکنان رئال مادرید 69 کارت زرد گرفته اند. تا کنون پنج بار بازیکنان رئال مادرید به علت پنج کارته شدن از حضور در بازیهای تیم زیدان محروم شده اند در حالی که این عدد برای بارسلونا شش تاست.

http://www.banounews.ir/fa/News/354297/خطر-بیخ-گوش-هفت-بازیکن-بارسلونا
بستن   چاپ