آریا بانو
او بهترین مهاجم دنیا می‌شود
سه شنبه 24 تير 1399 - 00:07:44
آریا بانو - ورزش 3 / نمانیا ماتیچ، ستاره صرب منچستریونایتد معتقد است که هم‌تیمی فرانسوی اش یعنی آنتونی مارسیال می‌تواند به یکی از بهترین مهاجمان دنیا تبدیل شود.
مهاجم فرانسوی در تابستان سال 2018 از موناکو به منچستریونایتد پیوست. آنتونی مارسیال در ابتدای امر عملکرد خوبی را برای شیاطین سرخ ادامه داد اما رفته رفته اوضاع برای او خیلی خوب پیش نرفت و این موضوع باعث شد که انتقاداتی از مهاجمان جوان شیاطین سرخ مطرح شود.
با این وجود آنتونی مارسیال در چند بازی اخیر دوباره فرم فوق العاده ای پیدا کرده و یکی از کلیدی ترین بازیکنان شیاطین سرخ بعد از پیگیری مجدد رقابت ها بوده است؛ موضوعی که باعث شده هم تیمی صربستانی این بازیکن یعنی نمانیا ماتیچ به تمجید ویژه از ستاره فرانسوی بپردازد.
ماتیچ درباره مارسیال گفت: " این عملکرد خوب پاداش تلاشی است که او پیش از این در تمرینات انجام داده است. من شاهد این موضوع بوده‌ام که آنتونی در یک سال یا یک سال و نیم گذشته تلاش زیادی انجام داده تا در هر زمینه ای با پیشرفت مواجه شود. آنتونی عالی پیش می رود و در جلسات تمرینی نیز برای هر توپی می‌جنگند و تلاش می کند که به هم تیمی های خود کمک کند. وقتی توپ را در اختیار نداریم، او در دفاع عملکرد خوبی ارائه می دهد. من فکر می‌کنم او با ادامه این روند به یکی از بهترین مهاجمان دنیا تبدیل خواهد شد."

http://www.banounews.ir/fa/News/354270/او-بهترین-مهاجم-دنیا-می‌شود
بستن   چاپ