آریا بانو
پلیس برای پسر رونالدو پرونده باز کرد!
دوشنبه 23 تير 1399 - 23:06:18
آریا بانو - آخرین خبر / شبکه های اجتماعی یک خاطره بد را برای پسر کریستیانو رونالدو رقم زدند. در حقیقت پلیس پرتغال تحقیقاتی را در مورد جونیور، بزرگترین فرزند رونالدو که 10 ساله است ، آغاز کرده چرا که تصویری از خودش در حال رانندگی جت اسکی منتشر کرده آن هم در حالی که چنین کاری در این سن در کشور پرتغال ممنوع است. این اتفاق یکشنبه گذشته رخ داد زمانی که خانواده رونالدو در حال استراحت کردن در قایق تفریحی خود در مادیرا بودند.
به گزارش فوتبالی، روز یکشنبه الما خواهر رونالدو تصویری از برادرزاده اش منتشر کرد که در سن 10 سالگی خودش در حال رانندگی یک جت اسکی بود. در حقیقت به نظر می رسید که خواهر رونالدو می خواست پز بدهد اما حالا این ماجرا به جنجالی جدید برای ستاره یوونتوس تبدیل شده است.
بعد از آن که خواهر رونالدو فهمید که برادرزاده اش مرتکب تخلف شده این ویدیو را حذف کرد اما خیلی سریع فیلم این صحنه در شبکه های اجتماعی پخش شد و حالا گفته می شود که پلیس پرتغال پرونده را باز کرده و هیچ بعید نیست که جریمه مالی سنگینی برای پسر رونالدو در نظر گرفته شود.در این ویدیو الما از جونیور می خواهد که با بالاترین سرعت ممکن حرکت کند تا بتواند از او فیلم بگیرد!

http://www.banounews.ir/fa/News/354255/پلیس-برای-پسر-رونالدو-پرونده-باز-کرد!
بستن   چاپ