آریا بانو
حمایت کارگردان «آخر خط» از انتخاب «علی صبوری»
دوشنبه 23 تير 1399 - 16:43:55
آریا بانو - سینما دیلی / کارگردان «آخر خط»: علی صبوری را به خاطر اجراهایش در «خندوانه» انتخاب کردیم نه اینستاگرام. مردم با سریال ارتباط برقرار کرده‌اند.
همزمان با پخش سریال «آخر خط» به کارگردانی علی مسعودی از تلویزیون این کارگردان ضمن ابراز رضایت از انتخاب علی صبوری برای بازی در این سریال در پاسخ به برخی انتقادات گفت: موضوع بازیگر اینستاگرامی یا علی صبوری را بسیاری گفته‌اند اما اگر دقت داشته باشید من «آخر خط»را سال 1397 کلید زدم. علی صبوری در همان سال در برنامه «خنداننده‌شو» دیده شد و بعد من از او استفاده کردم. فکر می‌کنم در یکسال اخیر در فضای‌مجازی دیده شد. جایی هم گفتم زمانی که از علی صبوری استفاده کردم واقعاً نمی‌دانستم ایشان در فضای مجازی فعالیت آن‌چنانی می‌کند. نه شاخ بود و نه شوخ!
مسعودی در ادامه درباره استقبال از این سریال با بازی زوج علی صبوری و عباس جمشیدی و میزان بینندگان این سریال گفت: مردم خیلی دوست داشتند و از گوشه و کنار و در خیابان می‌شنوم که مردم با «آخر خط» ارتباط گرفته‌اند. من همیشه طوری نوشته‌ام که با جامعه ارتباط برقرار کند، چون خودم در کف جامعه‌ام و کاراکترهای سریال‌هایی که نوشته‌ام و چه کارگردانی کرده‌ام دنبال آن فضای واقعی و همذات‌پندارانه بوده‌ام. هنوز نقدها جدی نشده، شاید می‌خواهند یکدفعه خفت من را بگیرند. خوشبختانه تا الان بازخوردهای خوبی داشته‌ام و می‌دانید که مردم با کسی شوخی ندارند و در فضای‌مجازی به رگبار نقد می‌گیرند. برخی هم سلیقه‌ای رفتار می‌کنند و گوش شنوایی دارم برای شنیدن نقدها که در کارهای بعدی برای تقویت بهتر کارهایم، از آن نقدها بهره ببرم.

http://www.banounews.ir/fa/News/353914/حمایت-کارگردان-«آخر-خط»-از-انتخاب-«علی-صبوری»
بستن   چاپ