آریا بانو
درگیری شدید در دیدار هوادار و آلومینیوم
دوشنبه 23 تير 1399 - 15:28:33
آریا بانو - آخرین خبر / در جریان دیدار روز گذشته هوادار و آلومینیوم درگیری شدید و اتفاقات عجیبی رخ داد.
به گزارش فوتبالی، در جریان دیدار روز گذشته بین تیم های هوادار و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهدای اسلامشهر، درگیری شدیدی به وجود آمد. ابتدا تیم هوادار از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه یک بازیکن این تیم اخراج شد و ابتدای نیمه دوم هوادار گل تساوی را به ثمر رساند و پس از به ثمر رسیدن گل دوم در وقت اضافه نیمه دوم درگیری ها و تشنج در نیمکت آلومینیوم آغاز شد. آنها بر این باور بودند که تبانی صورت گرفته است. بسیاری از بازیکنان آلومینیوم و دروازه بان این تیم در درگیری ها شرکت داشتند و تدارکات این تیم به داور حمله کردند و جشنواره ای از ناسزاها را به راه انداختند. این اتفاقات با درگیری های فیزیکی توام شد به صورتی که حتی یکی از همراهان تیم آلومینیوم به سرباز نیروی انتظامی حمله و او را مجروح کرد و سرباز مذکور حوالی ساعت یک صبح در بیمارستان به هوش آمد.
نکته قابل توجه این است که این اولین باری نیست که درگیری و زد و خورد در جریان بازی های تیم فوتبال آلومینیوم رخ می دهد و بازی های این تیم بارها چنین حواشی ای را به همراه داشته است.
در همین راستا فریبرز محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی به این اتفاق واکنش نشان داد و گفت: در حال جمع آوری مستندات و گزارش ناظر بازی هستیم تا مدارک جمع آوری شده فردا به کمیته انضباطی تقدیم شود و درباره اتفاقات ناخوشایند این دیدار تصمیم گیری شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقهایی در فوتبال ایران و لیگ یک نباشیم‌.

http://www.banounews.ir/fa/News/353835/درگیری-شدید-در-دیدار-هوادار-و-آلومینیوم
بستن   چاپ