آریا بانو
بازیگران جدید، برگ‌های برنده «گشت 3»
يکشنبه 22 تير 1399 - 14:48:30
آریا بانو - خراسان /حضور امیر جعفری و بهنام بانی چه تاثیری در فیلم سعید سهیلی خواهد داشت و آیا می‌توانند جای خالی حمید فرخ‌نژاد را پر کنند؟
یکی از فیلم‌هایی که به پشتوانه استقبال مخاطب و فروش خوب در گیشه، در قسمت‌های دوم و سوم ادامه پیدا کرده، فیلم «گشت ارشاد» به کارگردانی سعید سهیلی است که این روزها قسمت سوم آن در حال فیلم برداری است. این فیلم اولین‌بار سال 90، روی پرده سینماها اکران شد و با فروش حدود یک و نیم میلیاردی، به فروش بسیار بالایی در گیشه دست یافت. پنج سال بعد، قسمت دوم فیلم با نام «گشت 2» ساخته شد و باز هم موفقیت تجاری کسب کرد. اکنون قسمت سوم فیلم، پس از چهار سال، با غیبت بازیگر اصلی، یعنی حمید فرخ‌نژاد و با حضور بازیگران جدید در حال تولید است. کدام چهره‌ها به «گشت 3» پیوسته‌اند و اضافه شدن آن‌ها چه تاثیری در کیفیت و فروش فیلم خواهد داشت؟
امیر جعفری
امیر جعفری در سینما و تلویزیون، آثار کمدی مختلفی بازی کرده و با ستاره‌هایی مانند رضا عطاران و جواد عزتی زوج کمدی موفقی را تشکیل داده است؛ بنابراین با توجه به سابقه‌ای که این بازیگر دارد، حتماً به سهم خودش، تأثیر مثبتی روی بار کمدی فیلم خواهد داشت؛ اما بعید است که بتواند جای حمید فرخ‌نژاد را پر کند. البته قرار نیست جعفری به جای کاراکتر «عباس» به ایفای نقش بپردازد؛ او نقش مستقلی دارد، اما به هرحال حمید فرخ‌نژاد به عنوان بازیگر اصلی فیلم، در این قسمت حضور ندارد و بعید است که این خلاء بتواند با حضور امیر جعفری پر شود. زوج کمدی «حسن» با بازی ساعد سهیلی و «عطا» با بازی پولاد کیمیایی در این فیلم، در کنار شخصیت «عباس»، لحظات کمیک زیادی ایجاد می‌کردند و اکنون در غیبت او، بار کمدی فیلم بیشتر روی دوش «حسن» و «عطا» افتاده است.
بهنام بانی
بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ، یکی دیگر از بازیگران جدید فیلم است که در قسمت سوم ایفای نقش می‌کند. این اولین حضور بهنام بانی در عرصه بازیگری است و پیش از «گشت 3»، سابقه‌ای در بازیگری از او سراغ نداریم. نقش‌آفرینی بهنام بانی در این فیلم، اتفاق تازه‌ای است که خود او و «گشت 3» را بیشتر زیر ذره‌بین خواهد برد. قطعاً حضور بانی در فیلم، علاوه بر علاقه‌مندان سینما، برای طرفداران این خواننده نیز، ایجاد کنجکاوی خواهد کرد و برای هواداران او هم، انگیزه خوبی برای تماشای فیلم است. هرچند که حمید فرخ‌ نژاد غایب اصلی فیلم محسوب می‌شود، اما حضور بهنام بانی می‌تواند برگ برنده مهمی برای «گشت 3» باشد. طبق اخباری که از فیلم منتشر شده است، داستان فیلم بی‌ارتباط به موسیقی نیست و «حسن» و «عطا» در این قسمت، قصد دارند آلبوم موسیقی خود را منتشر کنند. آن‌ها اتفاقی با یک زمین‌دار بزرگ که نقش او را بهنام بانی ایفا می‌کند، آشنا می‌شوند و این آشنایی، سرآغاز ماجراهایی برای آن‌ها می‌شود. ارتباط قصه فیلم با سابقه‌ای که در واقعیت از بهنام بانی در ذهن داریم، می‌تواند حضور او را در فیلم جذاب کند. هرچند که این موضوع کاملاً به کیفیت بازی این خواننده در فیلم بستگی دارد و اگر حضور راضی‌کننده‌ای در فیلم نداشته باشد، ضربه سنگینی به «گشت 3» خواهد زد.
ریحانه پارسا
ریحانه پارسا سومین بازیگر جدیدی است که به جمع بازیگران «گشت 3» اضافه شده و در این فیلم بازی کرده است. او با فیلم کمدی «خوب بد جلف: ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسمخانی، وارد سینما شد و پس از این فیلم، همه انتخاب‌هایی که داشته، مانند «رقصنده» اثر بهمن گودرزی، «کوسه» ساخته علی عطشانی و «گشت 3»، کمدی بوده‌است. از میان این چهار فیلم، تنها «خوب بد جلف: ارتش سری» اکران شده و سه فیلم دیگر در مرحله فیلم برداری هستند. ریحانه پارسا در فیلم «ارتش سری» نتوانست به عنوان یک بازیگر کمدی توانایی خود را نشان دهد و در آن فیلم بازیگر بامزه‌ای نبود، به همین دلیل، چندان نمی‌توان به تاثیر مثبت حضور او در فیلم «گشت 3» امید داشت.
مائده کاشیان

http://www.banounews.ir/fa/News/352847/بازیگران-جدید،-برگ‌های-برنده-«گشت-3»
بستن   چاپ