آریا بانو
«و همیشه پاییز» و «افسانه پری دریایی» در 2 تالار تهران اجرا می روند
يکشنبه 22 تير 1399 - 14:48:07
آریا بانو - فارس / نمایش «و همیشه پاییز» به نویسندگی و کارگردانی مهیار جوادی ها از ششم تیر ماه اجرایش را در سالن اصلی تالار مولوی آغاز کرده است. این نمایش با تخفیف سی تا چهل درصدی برای دانشجویان هم اجرا می شود.
اجرای این کار هر شب ساعت 18 تا بیست و هفتم تیر ماه ادامه دارد.
بازیگران کار آبان حسین آبادی و یکتا طبیبی هستند.
بیست و پنج نوامبر 2019 خواب می بینم، دارم خواب می بینم که جلوی لپ تاپمم، سر کلاس نشستم. همه حرف میزنن و من نمیفهمم. کلمات رو می شناسم اما وقتی کنار هم می شینن، نمیتونم یه جمله کامل از توش دربیارم. بیست و پنج نوامبره و من نگرانم، کلاس شروع میشه موضوع پایان نامم رو تو ذهنم مرور میکنم هویت شیئ در عکس. من باید موضوع پایان نامم رو بگم مکث می کنم کلمات رو تو ذهنم مرور می کنم می چسبونمشون بهم، نوبت من میشه ازم به فارسی میپرسن موضوع پایان نامت چیه؟ مکث می کنم همه ساکت میشن خواب می بینم فارسی یادم رفته.
*افسانه پری دریایی در تالار هنر
نمایش افسانه پری دریایی به نویسندگی و کارگردانی رضا بیات از 22 تیر ماه اجرایش را هر شب ساعت 20 در تالار هنر آغاز کرده و تا 22 مرداد نیز ادامه دارد.
پویا پیروز رام، فرهاد تفرشی و لیلی حسینی، یاسر محمدی، مهیار غفاری، فائزه غفاری، حسین فرزین شاد، نفس کامران بازیگران این کار هستند.
این نمایش امکان تماشای اجرای آنلاین هم در تاریخ 26 تیر ماه دارد که همزمان با اجرای صحنه ای علاقه مندان می توانند به سایت تیوال مراجعه و بلیت خریداری و به تماشای کار بپردازند.

http://www.banounews.ir/fa/News/352842/«و-همیشه-پاییز»-و-«افسانه-پری-دریایی»-در-2-تالار-تهران-اجرا-می-روند
بستن   چاپ