آریا بانو
چرا فرهاد مجیدی به کنفرانس مطبوعاتی نمی‌رود؟
يکشنبه 22 تير 1399 - 05:14:45
آریا بانو - آخرین خبر / چند هفته ای است فرهاد مجیدی به کنفرانس مطبوعاتی قبل و بعد از بازیهای استقلال نمی رود.
به گزارش فوتبالی، در قوانین سازمان لیگ، ظاهرا قانونی وجود دارد که سرمربیان نمی توانند به این راحتی ها به کنفرانس مطبوعاتی نروند یا دستیارانشان را بفرستند.
حتی جریمه هایی هم برای این کار در نظر گرفته شده است اما فرهاد مجیدی بی توجه به همه این قوانین به کنفرانس مطبوعاتی نمی رود و سعی می کند مصاحبه هایی انجام دهد که توسط رسانه باشگاه منتشر می شود. در واقع روی تک تک جملات و کلماتش فکر کند و بعد از تنظیم و مشاوره با مشاوران رسانه ای و غیررسانه ای اش منتشر کند.
اینکه مجیدی به کنفرانس هایی هم نمی رود که به جز یکی دو دوربین شبکه های تلویزیونی و یکی دو خبرنگار سازمان لیگ، خبرنگار دیگری نیست عجیب به نظر می رسد.
هفته پیش گفته شد باشگاه به این دلیل که مجیدی درباره ماجراهای مربوط به کرونا ناراحت است و ممکن است عصبی شود، به کنفرانس نرفته است اما به هر جهت فرهاد مجیدی درباره نتیجه نگرفتن استقلال در هفته های گذشته و البته ماجرای تستهای کرونایی که استقلال اعلام کرد مثبت شده اما پس از دو تست بخش پزشکی سازمان لیگ، تستهای مثبت چند بازیکن استقلال منفی شد و آنها در تمرین و بازی امروز حضور پیدا کردند و نمایش بدی هم نداشتند، هم باید صحبت کند.
رسانه هایی که به نوعی درگیر محدودیت های کرونایی شده اند، منتظر پاسخگویی فرهاد مجیدی در کنفرانس های مطبوعاتی سازمان لیگ هستند.

http://www.banounews.ir/fa/News/352472/چرا-فرهاد-مجیدی-به-کنفرانس-مطبوعاتی-نمی‌رود؟
بستن   چاپ