آریا بانو
هم نایب رئیس و هم سرمربی؟
يکشنبه 22 تير 1399 - 02:25:55
آریا بانو - ایسنا / سرمربی تیم ملی ساندای ایران گفت: هدف ما این است که اگر می‌توانیم کاری برای ووشو انجام دهیم، در خدمت فدراسیون و جامعه ووشو باشیم.
حسین اوجاقی در واکنش به این موضوع که آیا در کنار نایب رئیسی فدراسیون، سرمربی تیم ملی ساندا نیز خواهد بود؟ اظهار کرد: من در یک سال و نیم اخیر به واسطه اینکه کارشناس خبره فدراسیون بودم، در هیات رئیسه فدراسیون حضور داشتم و از آن‌جا به عنوان نایب رئیس انتخاب شدم. البته نایب رئیس هم خیلی در راس انجام کارها نیست. هدف ما این است که اگر می‌توانیم کاری برای ووشو انجام دهیم، در خدمت فدراسیون و جامعه ووشو باشیم.
اوجاقی در واکنش به این موضوع که با توجه به این صحبت‌ها باید او را در دو سمت نایب رئیسی و سرمربیگری تیم ملی ببینیم؟ تصریح کرد: باید منتظر بود دید که شرایط چگونه پیش خواهد رفت، اما به هر حال شخصا تجربه زیادی در این رشته دارم و فکر می‌کنم صدیقی قصد دارد با توجه به شناختی که در امور فنی دارم، از تجربیات بنده استفاده کند.
سرمربی تیم ملی ساندای ایران، درباره انتخاب امیر صدیقی به عنوان رئیس فدراسیون ووشو نیز توضیح داد: واقعیت این است که علی‌نژاد زحمت زیادی برای فدراسیون ووشو کشید تا این رشته را در ایران متحول کرد. با تلاش‌های علی‌نژاد ووشوی ما هم در بعد قهرمانی و هم از نظر شناخته شدن در جامعه، بسیار پیشرفت کرد. اکنون با توجه به رفتن او از فدراسیون، ووشو نیازمند یک تفکر و نوعی مدیریت بود که بتواند ادامه دهنده راه علی‌نژاد باشد.
او با بیان اینکه صدیقی باید در کنار ادامه دادن تفکر علی‌نژاد در یک جاهایی هم با خلاقیت بیشتر عمل کند، افزود: با توجه به همه این صحبت‌ها من تفکرات صدیقی را خیلی نزدیک به رئیس سابق فدراسیون می‌بینم. احساس کردم او می‌تواند دنباله روی راه علی‌نژاد باشد که جامعه ووشو هم به این ‌موضوع رسید تا این انتخاب صورت گرفت.
اوجاقی درباره انتصابش به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون نیز توضیح داد: تعامل گرا بودن از خصوصیات قابل توجه صدیقی است و من احساس کردم قصد دارد از من به عنوان فردی فنی در ووشو استفاده کند تا تعامل بیشتری وجود داشته باشد. صدیقی در قالب روابط بین‌الملل فدراسیون اقدامات آکادمیک قابل توجهی را انجام داده است که دیده نمی‌شود، به همین دلیل تصمیم دارد توانایی فنی و آکادمیک را در کنار هم مورد استفاده قرار دهد که به نظرم تصمیم درستی است.
او در پاسخ به این سوال که آیا با ریاست صدیقی می‌توان انتظار پیشرفت قابل توجه در بخش تالو را داشت؟ اظهار کرد: دیروز جلسه‌ای با مربیان تالو داشتیم و از همین حالا استارت کار زده شد. به هر حال رئیس جدید فدراسیون تفکری مبنی بر برطرف کردن نقاط ضعف احتمالی گذشته را دارد. در المپیک جوانان 2022 سنگال تنها بخش تالو حضور دارد و صدیقی با این تفکر که باید در تالو هم به اندازه ساندا پیشرفت کنیم تا به نتیجه برسیم، فعالیتش در این زمینه را با جلسه دیروز آغاز کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/352441/هم-نایب-رئیس-و-هم-سرمربی؟
بستن   چاپ