آریا بانو
هر تیر 1/5 میلیون تومان!
يکشنبه 22 تير 1399 - 01:20:53
آریا بانو - ایسنا / سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: به دلیل نبود مسابقات و گران بودن تجهیزات کمانداران انگیزه و روحیه کافی برای ادامه تمرینات انفرادی در سایت تیر و کمان را ندارند.
مجید میررحیمی درباره وضعیت تمرینات انفرادی کمانداران ریکرو در سایت تیروکمان با توجه به تشدید موج ویروس کرونا اظهار کرد: در حال حاضر که کمانداران تمرینات انفرادی خود را در سایت تیر کمان انجام می‌دهند و فعلا برنامه‌ای برای توقف تمرینات آنها پیش بینی نشده است. البته اگر شرایط بدتر شود این احتمال وجود دارد که تمرینات انفرادی کمانداران را در سایت تیر و کمان لغو کنیم.
وی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده هر کدام از کمانداران به صورت انفرادی در سایت تیر کمان حضور پیدا می‌کنند و تمرینات آنها زیر نظر من در روزهای زوج انجام می‌شود. البته با نگرانی که درباره شیوع دوباره موج کرونا وجود دارد روند خوبی برای تداوم تمرینات کمانداران وجود ندارد و با افت رکورد مواجه هستند. تلاش ما بر این است تا بتوانیم آنها را در آمادگی نسبی قرار دهیم و فشار زیادی به ورزشکاران وارد نکنیم تا دچار آسیب دیدگی نشوند.
میررحیمی خاطرنشان کرد: نگرانی ما در حال حاضر بحث شرایط روحی و روانی ورزشکاران است که متاسفانه انگیزه کافی برای زدن تیر در سایت تیر و کمان را ندارند. البته این امر طبیعی است. وقتی مسابقه‌ای وجود ندارد ورزشکار نیز ادامه تمرینات را برای خود بی هدف می‌داند و انگیزه کافی برای تداوم تمرینات ندارد.
سرمربی تیم ملی ریکرو اضافه کرد: تجهیزات تیر و کمان به حدی گران شده که هر تیر در حال حاضر مبلغ 1.5 میلیون تومان است. بدون شک اگر ورزشکار در هر تمرین چند تیر را خراب کند هزینه سنگینی به او وارد می‌شود و این در شرایط اقتصادی فعلی به ضرر کماندار است و ترجیح می‌دهد در چنین شرایطی تمرین نکند تا هزینه سنگینی به او وارد نشود. همچنین در حال حاضر بازوی کمان 20 میلیون شده است و این برای کماندار واقعا سخت است که اگر در جریان تمرینات این تجهیزات خراب شود تهیه دوباره آن برای او در چنین شرایطی غیرممکن است. بنابراین تمرین در چنین وضعیتی نه تنها سودی برای کماندار ندارد بلکه آسیب زا نیز خواهد بود.
وی گفت: تلاش من بر این است تا بتوانم از نظر روحی، روانی ورزشکار را مجاب کنم تا تمرینات خود را چه از نظر بدنسازی و چه از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی متوقف نکند و بتواند با انگیزه تمرینات خود را ادامه دهد تا ببینیم در آینده شرایط چگونه خواهد بود.
میررحیمی در پایان در مورد وضعیت میلاد وزیری افزود: وی از ناحیه سرشانه دچار آسیب دیدگی است که البته قرار است با هماهنگی فدراسیون تیر و کمان فیزیوتراپی در اختیار او گذاشته شود و این آسیب دیدگی زودتر بهبود پیدا کند اما با این وجود او در باشگاه تمرینات خود را به طور مداوم و زیر نظر من انجام می‌دهد تا از نظر رکوردی کمتر دچار افت شود. در حال حاضر نیز از نظر بدنی در آمادگی نسبی قرار دارد و تلاشش بر این است که از نظر رکوردی افت پیدا نکند.

http://www.banounews.ir/fa/News/352429/هر-تیر-1-5-میلیون-تومان!
بستن   چاپ