آریا بانو
پایان قدرت نمایی اراذل و اوباش در شرق مازندران
شنبه 21 تير 1399 - 16:56:57
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: 5 نفر از عاملان خشونت و قدرت نمایی در بهشهر دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: به دنبال انتشار کلیپ و تصاویری از خشونت طلبی و قدرت نمایی تعدادی اراذل و اوباش در فضای مجازی، موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان بهشهر قرار گرفت.
او افزود: از آنجایی که این اقدام موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.
سرهنگ عنایتی گفت: پس از بررسی‌های فنی، ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شده و در عملیاتی غافلگیرانه 5 نفر از این افراد را دستگیر کردند.
او با بیان این که متهمان در تحقیقات مقدماتی هدفشان از این اقدام مجرمانه را جلب توجه و خودنمایی اعلام کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی از مطالبات شهروندان و آحاد جامعه است و در راستای ارتقاء احساس امنیت جامعه پلیس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/352048/پایان-قدرت-نمایی-اراذل-و-اوباش-در-شرق-مازندران
بستن   چاپ