آریا بانو
شعار هفته ازدواج؛
ازدواج جوانان با همراهی خیرین
شنبه 21 تير 1399 - 15:40:25
آریا بانو - خبرگزاری آریا- معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان: هفته ازدواج را در پیش داریم که شعار امسال ما استفاده از ظرفیت خیرین با عنوان "ازدواج جوانان با همراهی خیرین است.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای محمد مهدی تندگویان در جلسه ستاد ملی ساماندهی جوانان افزود: ما همواره شاهد این بودیم که خیرین در بحث مسکن و یا تهیه جهیزیه ورود می‌کردند که درخواست ما این است که در بحث ازدواج نیز ورود کنند. البته بغیر از ازدواج فرزند آوری را نیز در دستور کار قرار دهند.
وی در ادامه به ساماندهی فعالیت خیرین اشاره کرد و گفت: ما در استان‌ها شاهد فعالیت خیرین بودیم، اما در این فعالیت‌ها نظمی وجود نداشت که بخشی به این موضوع بر می‌گشت که جامعه خیرین سنتی نمی‌خواستند دیده شوند که آسیب‌های به وجود آورده بود و بخش نیز ساماندهی نشده بودند که ممکن بود یک خانواده از چند نهاد کمک بگیرد و خانواده‌ای نیز دیده نشود.
تندگویان افزود: بنابراین در تمام استان‌ها مجمع خیرین شکل گرفته است.
ایجاد 12هزار برنامه برای اوقات فراغت
مدیرکل دفتر طرح‌های ملی جوانان از ایجاد 12هزار برنامه برای اوقات فراغت خبر داد.
امیر حسین آل اسحاق در هفتاد و پنجمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان که با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: کرونا منجر به فرهنگ جدید در جامعه شده است و ما در امر اوقات فراغت دچار سردرگمی شده ایم.
وی افزود: تمام دستگاه‌ها اقدامات فراوانی انجام داده‌اند، اما تاکنون رسانه‌ای نشده است و دستگاه‌ها مختلف در زمینه اطلاع رسانی وارد عمل شده اند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، مدیرکل دفتر طرح‌های ملی جوانان گفت: سند جامع اوقات فراغت در سال93 تصویب شده که در زمینه الگوی رفتاری با سه محور برنامه ریزی شده است.
آل اسحاق افزود: در صورت تصویب این برنامه جامعه مخاطب نیز وارد برنامه می‌شوند و به تقسیم کار می‌پردازند.

http://www.banounews.ir/fa/News/351988/ازدواج-جوانان-با-همراهی-خیرین
بستن   چاپ