آریا بانو
آنقدر گل زدیم تا داور ما را اذیت نکند!
شنبه 21 تير 1399 - 00:50:31
آریا بانو - ایسنا / سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید اشتباهات داوری برای آن‌ها رخ داده اما با زدن گل‌های زیاد سعی کردند جلوی تاثیرگذاری این اشتباهات را بگیرند.
لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: سه امتیاز حساس به دست آوردیم. می‌خواستیم قبل از هر چیز فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و خیلی امیدوار بودیم که حریف را غافلگیر کنیم که خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد. تیم میزبان با توپ‌های بلند و بازی مستقیم برای اجرای برنامه‌هایمان به ما کمک کرد.
او ادامه داد: خیلی‌ها در فوتبال ایران به آنالیز بها می‌دهند. بازیکنانی که به زمین می‌روند کار اصلی را انجام می‌دهند. زمانی که من در فولاد بودم کریمیان، سرمربی فعلی شاهین، بازیکن من بود. او یک بازیکن با استعداد، تکنیکی و خیلی خوب بود. برای من عجیب بود که تیم او فقط به دنبال استفاده از توپ‌های بلند بود. من فکر می‌کنم اگر کریمیان کاری کند که تیمش روی زمین بازی کند، شاهین خیلی بهتر از این بازی می‌کند و می‌توانند در لیگ بمانند. از صمیم قلب آروز می‌کنم کریمیان و همکارنش موفق باشند. من خاطرات خیلی خوبی از او دارم.
بوناچیچ درباره داوری هم توضیح داد: ما سرمربیان خیلی نمی‌توانیم به موضوع داوری وارد شویم. من سال‌های سال در فوتبال تجربه دارم. دو پنالتی در بازی قبلی و کارت قرمز را دیدیم ولی به موضوع داوری وارد نمی‌شوم. خوشبختانه آنقدر خوب بودیم و گل‌های زیادی زدیم که اتفاقات داوری ما را خیلی اذیت نمی‌کند.
سرمربی ذوب آهن درباره صحبت مسئولان تیمش مبنی بر خطرناک بودن سفر به بوشهر به دلیل افزایش شیوع بیماری کرونا در این شهر هم بیان کرد: کسی نمی‌دانست دقیقا چه اتفاقی می‌افتد و این فقط یک پیش‌بینی بود. اگر قرار است لیگ برگزار شود، همه تیم‌ها بازی کنند و اگر قرار نیست برگزار شود، همه تیم‌ها بازی نکنند. نمی‌شود با احتمال 50- 50 پیش رفت.
مهرداد کریمیان، سرمربی شاهین بعد از شکست تیمش برابر ذوب آهن در نشست خبری شرکت نکرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/351471/آنقدر-گل-زدیم-تا-داور-ما-را-اذیت-نکند!
بستن   چاپ