آریا بانو
لباس عروس پرنسس های دیزنی در واقعیت از سیندرلا تا سفید برفی
چهارشنبه 18 تير 1399 - 13:45:40
آریا بانو - پرشین وی / شاید بسیاری از کسانی که کودکی خود را با تماشای فیلم‌های انیمیشنی دیزنی گذرانده باشند، آرزوی داشتن یک جشن عروسی زیبا را نیز در سر بپرورانند و شاید از همین رو ایده تولید لباس عروس پرنسس‌های دیزنی و به سبک شخصیت‌های محبوب کارتونی به ذهن مسئولان کمپانی دیزنی و طراحان لباس عروس خطور کرده است!
اوایل سال جاری کمپانی دیزنی و برند لباس عروس Allure از همکاری با یکدیگر برای کالکشن لباس عروس با الهام از لباس‌های شخصیت‌های معروف دیزنی خبر داده بودند و اکنون نتیجه طراحی و تولید خود را با دنیا به اشتراک گذاشتند که تصاویری از پرنسس‌های دیزنی و لباس عروس‌های طراحی شده به سبک آن‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید و قیمت آن‌ها نیز از 1،200دلار تا 10،000 دلار متغیر هستند.
لباس‌های زیر همگی بخشی از “کالکشن عروسی پریان دیزنی” هستند و همگی آن‌ها از استایل محبوب‌ترین و معروف‌ترین پرنسس‌های دیزنی نظیر آریل، بل، سیندرلا، جازمین، آئورا، راپونزل، سفید برفی، تیانا و پوکوهانتس الهام گرفته شده است.
مدیرعامل این برند لباس عروس در گفتگو مطبوعاتی در مورد خبر تولید لباس عروس پرنسس‌های دیزنی با همکاری دیزنی با آن‌ها گفته بود: “بسیاری از عروس‌ها در کودکی عاشق یکی از شخصیت‌های معروف کارتون‌های دیزنی بودند و لباس‌ها و ماجراجویی‌های آن‌ها را دوست دارند؛ بنابراین ما افتخار همکاری با دیزنی را برای این کالکشن عروس داریم و آن‌ها را تبدیل به لباس واقعی کردیم. ”

آریا بانو

آریا بانو


آریا بانو


آریا بانو


آریا بانو


آریا بانو


آریا بانو


آریا بانو


آریا بانو



http://www.banounews.ir/fa/News/349750/لباس-عروس-پرنسس-های-دیزنی-در-واقعیت-از-سیندرلا-تا-سفید-برفی
بستن   چاپ