آریا بانو
زلاتان مچ رونالدو را خواباند
چهارشنبه 18 تير 1399 - 02:23:54
آریا بانو - آخرین خبر / میلان با نتیجه چهار بر دو توانست یوونتوس، صدرنشین لیگ ایتالیا را در هم بکوبد.
در زمانی که رونالدو گل دوم یوونتوس را به ثمر رساند تا تیمش با نتیجه دو بر صفر مقابل میلان در سن سیرو پیش بیافتد، یووه با ده امتیاز اختلاف نسبت به لاتزیو در صدر جدول لیگ ایتالیا بود و به نظر می رسید که با یک پیروزی درخشان در مسیر قهرمانی زودهنگام قرار دارد اما شاید نه رونالدو و نه بدبین ترین هواداران تیم تورینی تصور نمی کردند که در دقایق بعدش قرار است به خاک سیاه بنشینند و با دریافت چهار گل تحقیر شوند.
نیمه اول بازی میلان و یوونتوس به شدت خواب آور بود و با تساوی بدون گل تمام شد. شوت تماشایی رابیو در شروع نیمه دوم باعث شده بود که حس کنیم نیمه دوم جذاب است. کریستیانو روی یک فرار سرعتی گل دوم را وارد دروازه دوناروما کرد تا به نظر برسد که تورینی ها در این بازی پیروز می شوند.
اما میلان به بازی برگشت. ضربه پنالتی زلاتان شروع کار بود. بعد از آن نوبت کسیه، لئائو و ربیچ بود تا میلان در هجده دقیقه طوفانی چهار گل به ثمر برساند و حریف پر آوازه خود را به خاک سیاه بنشاند. میلان با این پیروزی درخشان با یک بازی بیشتر از رقبا تا رتبه پنجم پیش رفت تا به روند بی نظیرش بعد از قرنطینه ادامه بدهد.یووه از سویی با این شکست در هفت بازی آینده روی مسجل کردن قهرمانی تمرکز خواهد کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/349424/زلاتان-مچ-رونالدو-را-خواباند
بستن   چاپ