آریا بانو
کاسه صبر نفتی‌ها لبریز شد!
چهارشنبه 18 تير 1399 - 00:18:09
آریا بانو - ورزش 3 / بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان از ابتدای فصل با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کردند و حال اعتراض خود را به صورت علنی با تحریم تمرینات انجام دادند.
یکی از تیم‌های شگفتی ساز لیگ نوزدهم، شاگردان مهدی تارتار هستند که به رغم مشکلات عدیده مالی برای تیم‌های وابسته به وزارت نفت توانستند به جای قرار گیری در جمع فانوس به دستان جدول، رتبه میانی جدول را از آن خود کنند و با کسب 32 امتیاز از 23 مسابقه، جایگاه هشتم جدول قرار دارند؛ نفتی‌ها به لحاظ آماری، چهارمین خط دفاعی برتر لیگ را دارند و سومین تیم به لحاظ تحمل کمترین شکست پس از پرسپولیس و سپاهان هستند.
آن‌ها که از ابتدای فصل بارها و بارها مشکلات مالی‌شان از طریق مصاحبه‌های مهدی تارتار سرمربی این تیم عیان کرده بودند، امروز با انتشار استوری حسین ابراهیمی یکی از بازیکنان شاخص و مطرح این تیم، با هواداران تیمش درد و دل کرد و اعلام کرد که شش ماه است دریافتی را از سوی باشگاه نداشته‌اند. همچنین او اعلام کرد که از امروز تا زمان مشخص شدن شرایط و دریافت بخشی از قراردادشان، تمرینات را تحریم می‌کنند تا این‌چنین وارد بحران شوند.
آن‌ها براساس تقویم مسابقات لیگ، باید روز شنبه 21 تیرماه میهمان فولاد خوزستان هستند اما مشخص نیست با توجه به شرایط کرونایی فولاد آن بازی برگزار خواهد شد یا خیر؟ اگر بازی لغو شود، بدون شک در این شرایط به نفع نفتی‌ها خواهد بود و آن‌ها تا جمعه 27 تیرماه و دیدار برابر نساجی در قائمشهر در هفته بیست و پنجم لیگ، دیداری نخواهند داشت.

http://www.banounews.ir/fa/News/349396/کاسه-صبر-نفتی‌ها-لبریز-شد!
بستن   چاپ