آریا بانو
اعلام آمادگی حضور در لیگ بسکتبال به منزله پذیرش قطعی تیم‌ها نیست
سه شنبه 17 تير 1399 - 09:17:30
آریا بانو - مهر / سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال با اشاره به بررسی شرایط تیم‌های متقاضی حضور در لیگ برتر تاکید کرد که طرحِ درخواست برای حضور در این رقابت‌ها به منزله پذیرش قطعی نیست.
شبنم کلاهی با بیان اینکه فرصت تعیین شده برای اعلام آمادگی تیم ها جهت حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال 11 تیرماه به پایان رسید، گفت: طی مدت زمان تعیین شده بیش از 16 تیم برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کردند. برخی از این تیم ها جزو شرکت کنندگان در فصل گذشته رقابت ها بودند.
وی تصریح کرد: شرایط برخی از تیم ها برای فدراسیون شناخته شده است اما در مورد برخی دیگر باید بررسی های تکمیلی داشته باشیم تا نسبت به حضور آنها در فهرست لیگ برتری‌های بسکتبال به نتیجه برسیم چراکه صرفِ اعلام آمادگی برای شرکت در لیگ برتر به منزله پذیرش قطعی توسط فدراسیون نیست. استانداردهایی مدنظر است که تیم ها به شرط برخورداری از آن می توانند وارد مسابقات شوند.
سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال خاطرنشان کرد: با مدنظر قرار دادن شرایط فعلی و تاثیری که بر وضعیت ورزش دارد، برای مشخص کردن استاندارهای حضور در لیگ برتر نمی توانیم خیلی آیده‌آل‌گرا فکر کنیم اما به هر حال یک تیم لیگ برتری باید حداقل شرایط برای حضور در این سطح از مسابقات را داشته باشد. در این صورت است که می‌توانیم لیگی با کیفیت داشته باشیم.
کلاهی ادامه داد: به زودی در نشست هایی که با مسئولان مربوطه خواهیم داشت، شرایط تیم ها را بررسی می کنیم تا بتوانیم نسبت به پذیرش یا رد حضور آنها تصمیم گیری کنیم. بعد از آن تعدادِ دقیق شرکت کنندگان در فصل جدید مسابقات مشخص خواهد شد. تعداد تیم های متقاضی ملاکِ تعیین تعداد تیم های حاضر در مسابقات نیست.
سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال با یادآوری اینکه فصل گذشته لیگ برتر با حضور 14 تیم برگزار شد، گفت: در مورد تعداد تیم های حاضر در این فصل مسابقات و اینکه مجدد 14 تیم باشد یا کمتر و بیشتر، هیچ اصراری نداریم. نتیجه بررسی ها و لحاظ کردن استانداردها، تعداد لیگ برتری های بسکتبال را مشخص می کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/348647/اعلام-آمادگی-حضور-در-لیگ-بسکتبال-به-منزله-پذیرش-قطعی-تیم‌ها-نیست
بستن   چاپ