آریا بانو
عقده گشایی سوارز و گریزمان با پاس گل‌های مسی
دوشنبه 16 تير 1399 - 01:55:11
آریا بانو - ورزش 3 / لوئیس سوارز و آنتوان گریزمان در بازی برابر ویارئال به لطف پاس گل های لیونل مسی توانستند بارسا را یک نیمه برنده به رختکن بفرستند.
بارسلونا از ساعت 30 بامداد در ال سادار به مصاف ویارئال رفته و نیمه اول را با برتری 1-3 به رختکن رفت. با توجه به برتری 0-1 امروز رئال برابر بیلبائو، بارسا محکوم به پیروزی بر ویارئال است و فعلا توانسته به هدف خود برسد.
بارسلونا ابتدا با یک گل به خودی از میزبانش پیش افتاد ولی در ادامه گل تساوی را جرارد موره نو به ثمر رساند.
دقیقه 20 آبی اناری ها یک بار دیگر پیش افتادند. روی پاس لیونل مسی این لوئیس سوارز بود که از بیرون محوطه جریمه با ضربه ای بی معطلی و کات دار توپ را به کنج دروازه فرستاد در حالی که هیچ کاری از دست گلر ویارئال بر نمی آمد.
اینگل شماره 142 سوارز در 187 بازی او در لالیگا بود. او در بازی قبل برابر اتلتیکو در امر گلزنی ناکام مانده بود ولی در بازی بیرون خانه مقابل سلتا هر دو گل تیمش را به ثمر رساند. مسی و سوارز با همکاری هم توانسته اند 83 گل در لالیگا برای بارسا به ثمر برسانند.
دقیقه 45 نوبت به آنتوان گریزمان رسید تا پس از چند روز پرحاشیه، پاسخ شایعات را با یک گل استثنایی بدهد. پاس پشت پای مسی را ستاره فرانسوی با یک ضربه چیپ از پشت محوطه جریمه به گل سوم بارسا تبدیل کرد. این گل شماره 15 گریزمان برای بارسا بود و نهمین گلش در لالیگا با پیراهن آبی اناری.
همچنین مسی نیز توانست به رکورد 19 پاس گل برسد. او برای سومین فصل متوالی است که به مرز 19 پاس گل در لالیگا می رسد. هیچ بازیکنی در 25 سال اخیر حتی برای دو فصل متوالی نتوانسته این اندازه پاس گل بدهد.

http://www.banounews.ir/fa/News/347676/عقده-گشایی-سوارز-و-گریزمان-با-پاس-گل‌های-مسی
بستن   چاپ