آریا بانو
مدیرکل تعاون، کار و راه اجتماعی سمنان از پرداخت 233میلیاردتومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری خبر داد
يکشنبه 15 تير 1399 - 13:15:31
وزارت رفاه
آریا بانو - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با همراهی معاونین تعاون و کارآفرینی و اشتغال این اداره کل از شرکت تعاونی های نگین پیچ کویر، پرچ نگین و میاچ(مرغ یک ایوان چکاوک) شهرستان گرمسار بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان، اسماعیل غنیان در حاشیه بازدید از این طرحها گفت: اجرای طرحهای اشتغالزایی در روستاها عاملی برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی است.
وی اضافه کرد: با اجرای طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، 256میلیارد تومان تسهیلات به استان ابلاغ شده که تاکنون بیش از 233میلیاردتومان آن پرداخت شده است.
غنیان هدف از حضور در محل فعالیت شرکت‌ها و بازدید از طرح‌های اقتصادی که تأمین نیازهای اعتباری و مالی آنان از محل طرح اشتغال روستایی صورت گرفته است را از چند جنبه مهم دانست که ازجمله این موارد به بررسی میزان اثربخشی و تأثیرگذاری تسهیلات بر شکل‌گیری، بهره‌برداری و فعالیت کسب‌وکار از حیث تولید و اشتغال، حصول اطمینان از درستی و سلامت فرایند تشکیل تا تصمیم‌گیری در کمک به پیاده‌سازی و اجرای یک طرح اقتصادی و همچنین انعکاس صحیح و دقیق و مستند از موفقیت در اجرا و پیاده‌سازی یک طرح اقتصادی جهت تنویر اذهان مردم که به‌عنوان مطالبه به‌حق آنان محسوب می‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/346190/مدیرکل-تعاون،-کار-و-راه-اجتماعی-سمنان-از-پرداخت-233میلیاردتومان-تسهیلات-اشتغال-روستایی-و-عشایری-خبر-داد
بستن   چاپ