آریا بانو
پاسخ‌های عجیب اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به چند سوال ساده!
يکشنبه 15 تير 1399 - 11:32:40
آریا بانو - فرهیختگان / کمیسیون فرهنگی مجلس معمولا دیرتر از کمیسیون‌های دیگر تشکیل می‌شود؛ چون اولویت نمایندگان، حوزه‌های دیگر و کمیسیون‌های دیگر مجلس است.
برای تحلیل این مساله هم فاکتورها و دلایل زیادی وجود دارد. این بار سراغ نمایندگان دوره جدید مجلس رفتیم که در این کمیسیون فعالیت می‌کنند و از آنها درباره آخرین کتاب و فیلمی که خوانده و دیده‌اند، پرسیده ایم. جواب‌ آنها را ببینید.
آخرین کتابی که اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس خواندند: کتاب بودجه، تفسیر قرآن، کتاب درباره سردار سلیمانی و حوزه انتخابیه
یک نفرشان گفته کلاً از کمیسیون فرهنگی بدش می‌آید و او را به زور فرستاده‌اند اینجا، جوابهای بقیه را ببینید:
➖حسین میرزایی (نماینده اصفهان): همین چند ساعت پیش قرآن خواندم و خیلی اهل کتابهای اینجوری نیستم. بیشتر قرآن میخوانم. روز گذشته کتاب قانون بودجه 99 را هم مطالعه کردم.
➖احمد راستینه‌هفشجانی (نماینده شهرکرد): آخرین کتابی که خواندم «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» مقام معظم رهبری بود که مجموعه سخنرانی‌های ایشان در سال 52 در مشهد است.
➖حسین جلالی (نماینده رفسنجان): بیشتر طرفدار کتاب‌های ساندویچی هستم. «سه روز در قیامت» آخرین کتابی است که خوانده‌ام. اتفاقا 500 جلد از این کتاب را گرفتم و هدیه دادم.
➖مجید نصیرایی (نماینده فردوس و طبس): یک کتاب در مورد شهید سلیمانی تورق کردم. یک کتاب هم در مورد حوزه انتخابیه‌ام بوده است.
➖جواد نیک‌بین (نماینده کاشمر): آخرین کتابی که خواندم تفسیر قرآن در نگاه امام بود که جلد دومش را تمام کردم ‎و شب گذشته هم مثنوی مولوی را به پایان رساندم.

http://www.banounews.ir/fa/News/346081/پاسخ‌های-عجیب-اعضای-کمیسیون-فرهنگی-مجلس-به-چند-سوال-ساده!
بستن   چاپ