آریا بانو
ناگفته‌های «بی‌غم» از اتفاقات قبل از فینال لیگ برتر فوتسال
يکشنبه 15 تير 1399 - 08:49:39
آریا بانو - مهر / سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال گیتی پسند گفت: قبل از فینال لیگ برتر فوتسال، محمدرضا سنگ سفیدی آسیب دید و بازیکن برزیلی هم با تب 40 درجه به ایران بازگشت.
حمید بی غم در خصوص دلایل ناکامی تیم فوتسال گیتی پسند در فینال لیگ برتر فوتسال مقابل مس سونگون گفت: نباید از حق گذشت. سرمربی تیم در یک ناکامی مستثنی نیست. به هر حال من هم خودم را مقصر می دانم. برنامه بازی گیتی پسند اینطور بود که توپ را زیاد به گردش در می آورد و با حرکت رو به جلو، موقعیت سازی می کرد. شیوع کرونا و تعطیلی تمرینات باعث شد از شرایط مسابقه دور شویم. وضعیت بدنی بازیکنان اجازه نمی داد به هم زیاد پاس بدهند و حرکت کنند.
وی افزود: تعداد پاس های تیم مس در هر دو بازی بخصوص در بازی برگشت شاید به پنج پاس متوالی نمی رسید. آنها دفاع کردند و در ضد حملات گل زدند؛ آنهم در روزی که دروازه بان ما شرایط خوبی نداشت.
سرمربی فصل قبل تیم فوتسال گیتی پسند تاکید کرد: «الکس» دروازه بان برزیلی ما فصل بسیار خوبی در لیگ ایران داشت و خیلی کمک حال گیتی پسند بود. او یک بازیکن کاملاً حرفه ای بود ولی متاسفانه در بازی های فینال شرایط خوبی نداشت. دلیلش هم این بود که او چند ماه در اصفهان قرنطینه بود؛ سپس به برزیل رفت و علاوه بر بیماری پدرش، پاسپورت خود را گم کرد. همه این عوامل دست به دست هم داد الکس از آمادگی بدنی و روحی دور باشد.
بی غم در پاسخ به این سئوال که چرا با علم به مشکلات بدنی و روحی الکس، از وی در فینال استفاده کرد؟ گفت: دروازه بان دوم ما 17 سال داشت. اگر او را درون دروازه می گذاشتم و می باختیم شاید می گفتند چرا الکس را بازی نداده ام. شرایط تصمیم گیری برای ما خیلی سخت بود. در بازی رفت آن اشتباهات رخ داد و گفتیم شاید در بازی برگشت الکس به شرایط نرمال بر می گردد.
سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال گیتی پسند درباره برنامه هایش برای فصل بعد یادآور شد: فعلاً صحبتی برای فصل آینده نشده است. همه چیز منوط به زمان دقیق شروع لیگ است. در حال حاضر هیچ باشگاهی هم کارش را شروع نکرده و همه منتظر جلسه هیات رئیسه هستند. فعلاً قصد دارم استراحت کنم چون سال سختی را پشت سر گذاشتم.
بی غم در بخش دیگری از صحبت هایش در خصوص دلایل عدم آمادگی محمدرضا سنگ سفیدی ملی پوش گیتی پسند در فینال، گفت: قصد توجیه ندارم ولی مشکلاتی داشتیم که شاید کمتر کسی آنرا بداند. وقتی مجوز تمرینات صادر شد، سنگ سفیدی برای انجام یک بازی تفریحی با دوستانش به سالن می رود و مینیسک پایش کشیده می شود. او فقط دو جلسه موفق شد با گیتی پسند تمرین کند و صبح و عصر فیزیوتراپی بود.
وی ادامه داد: مرتضی عزتی، سنگ سفیدی و رسولی مصدوم بودند. «والکس» دیگر بازیکن ما وقتی از برزیل برگشت، 40 درجه تب داشت. او با یک بیماری از برزیل برگشته بود. البته تمام مدارک پزشکی دال بر اینکه کرونا ندارد، همراهش بود. اگر این مشکلات را بیان کنم، می گویند بی غم دنبال بهانه گیری است. من همان اول صحبت هایم گفتم که مقصر اصلی، سرمربی است.

http://www.banounews.ir/fa/News/345932/ناگفته‌های-«بی‌غم»-از-اتفاقات-قبل-از-فینال-لیگ-برتر-فوتسال
بستن   چاپ