آریا بانو
7 نقطه قوت و عادت که افراد موفق دارند
يکشنبه 15 تير 1399 - 06:13:28
آریا بانو - هنگامی که به نقاط قوت و عادات افراد موفق توجه می کنید، می توانید برخی از آنها را در خودتان پیدا کنید. ویژگی های افراد موفق را نمی توان یک شبه توسعه داد و به طور تصادفی هم اتفاق نمی افتند – اگرچه ممکن است به نظر رسد که انجام این کارها برای آنها آسان و بی دردسر است.
افراد موفق به عنوان بخشی از کارهای روزمره خود بر روی عادت هایی که منجر به موفقیتشان می شود کار می کنند تا موفقیت به روشی برای زندگی تبدیل شود. بیایید هفت مورد از مهمترین عادات و نقاط قوت افراد موفق را بررسی کنیم.
آنها یک ذهنیت موفق محور و اشتیاق به پیشرفت دارند
افراد موفق یک اراده قوی برای موفقیت و پیشرفت در زندگی دارند. آنها مشتاقانه به رشد خود می اندیشند و تمایل عمیقی برای انجام کارهای بیشتر از یک فرد معمولی را دارند. این افراد برای ایجاد تغییرات مثبت و حرکت به خارج از منطقه راحتی خود اقدام می کنند. حتی هنگامی که تلاش های آنها ناکام باشد، می توانند به سرعت فرصت هایی که اطرافشان وجود دارد را مشاهده کنند. وقتی همه چیز در مسیر اشتباه پیش می رود آنها به صورت برنامه ریزی شده و در جهتی جدید برای رسیدن به موفقیت حرکت می کنند.
از طرف دیگر افراد ناموفق احساس شکست می کنند، دستان خود را خیلی زود به نشانه تسلیم شدن بالا می برند.
افراد موفق خودآگاه بوده و اعتماد به نفس دارند
افراد موفق، با اعتماد به نفس با مسایل روبرو می شوند و به مهارت و دانش خود اعتماد دارند و خودشان را خوب می شناسند. حتی وقتی از مهارت و دانش کافی برخوردار نباشند با اشتیاق و پشتکار به موفقیت می رسند. افراد موفق اعتماد زیادی به توانایی های خودشان دارند که به آنها امکان می دهد تعهداتی استوارتر بدهند. آنها راحت صحبت می کنند، صاف و محکم می ایستند، واضح و بلند صحبت می کنند و از اشتراک ایده ها و عقایدشان با دیگران لذت می برند.
افراد ناموفق که فاقد اعتماد به نفس هستند غالبا مایل به شروع مکالمه نیستند که همین امر باعث عقب ماندن آنها و از دست رفتن فرصتهایشان می شود.
افراد موفق متمرکز بر هدف و متمایل به پیشرفت هستند
آنها چشم انداز روشنی برای اهدافشان ایجاد می کنند و برای دستیابی به آن دیدگاه اقدام می کنند و اجازه نمی دهند هر چیزی بر سر راه آنها قرار بگیرد. یک چشم انداز قوی به عنوان یک راهنما برای حفظ انگیزه و رسیدن به اهداف شان به آنها خدمت می کند. ابتدا اهداف کوچکتر را تنظیم و ترسیم می کنند و سپس به سمت معیارهای بزرگتر و جسورانه تر پیش می روند تا بتوانند به اهداف بزرگتری برسند.
افراد ناموفق اغلب نمی دانند چه می خواهند بنابراین اغلب وقت و هزینه خود را برای رسیدن به اهداف مبهم هدر می دهند و یا حتی اهداف را از دست می دهند.
آنها قدر زمان را می دانند

آریا بانو

آریا بانو


افراد موفق بسیار مولد هستند. آنها اعتقاد دارند که زمان با ارزش ترین دارایی آنهاست. وقت خود را ارزشمند می دانند و از آن استفاده می کنند و به دیگران اجازه نمی دهند وقتشان را هدر دهند. آنها با افزودن ساختار و قانون برای استفاده از وقتشان در کسب و کار خود ارزشی را ایجاد می کنند که مورد احترام مشتری و همتایان است.
افراد ناموفق بیشتر وقت خود را صرف انجام کارهای غیرمولد می کنند که امکان رشد موثر ندارند و وقت خود را بیش از حد آزادانه و راحت به دیگران اختصاص می دهند. بنابراین آنها فرصت های درآمد زایی کمتری ایجاد می کنند.
آرزوهایشان را به دست می آورند
افراد موفق یک پایه تجاری خوب و برند تجاری در حوزه کاری خودشان ایجاد می کنند که آنها را از رقبا جدا می کند. به عنوان متخصص و مسئول در صنایع مربوطه شناخته می شوند. آنها صاحب کسب و کار و برند تجاری خود هستند که به آنها امکان می دهد تا به راحتی راه های موفقیت خود را به حداکثر بازدهی برسانند.
رقبای ناموفق کارهایی مانند همه انجام می دهند و فاقد یک برنامه موفقیت آمیز برای ساختن یک کسب و کار موفق هستند.
آنها متفاوت از یک فرد متوسط و معمولی فکر می کنند

آریا بانو

آریا بانو


افراد موفق متفاوت فکر می کنند. آنها یک قدم جلوتر آینده را می بینند. در خارج از چارچوب های پذیرفته شده فکر می کنند و به روش های خلاقانه و پیشرو به انجام کار می پردازند.
افراد ناموفق اکثریت را دنبال می کنند یا منتظرند تا ایده های دیگران را کپی کنند بنابراین آنها معمولا یک قدم از این رقابت عقب می مانند.
عاشق کاری هستند که انجام می دهند
افراد موفق فکر نمی کنند که کار فقط کار است و فعالیتی برای پول درآوردن انجام می دهند. آنها از شغل خود لذت می برند و کاری که انجام می دهند را دوست دارند. این به آنها احساس موفقیت و خوشبختی می دهد و تعریفشان از موفقیت را برآورده می کند.
افراد ناموفق کار را برای بقا لازم می دانند و برای درآمدزایی کار می کنند. اکثر آنها از کاری که برای گذران زندگی می کنند لذت نمی برند و آنچه را که انجام می دهند فقط یک کار و نه بیشتر محسوب می کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/345886/7-نقطه-قوت-و-عادت-که-افراد-موفق-دارند
بستن   چاپ