آریا بانو
تست کرونای بازیکن لیگ برتری منفی بود
شنبه 14 تير 1399 - 13:42:10
آریا بانو - مهر / پزشک تیم والیبال سایپا درباره وضعیت علی شفیعی گفت: به دلیل مشکوک بودن، دو بار از علی شفیعی تست کرونا گرفته شد که هر دو بار منفی بود.
سیامک افروزی درباره وضعیت بازیکنان تیم سایپا گفت: هفته گذشته از تمامی بازیکنان تست کرونا گرفته شد. معمولا در باشگاه ها در ابتدای ورود بازیکنان تست گرفته می شود اما در باشگاه سایپا قرار بر این است هر دو هفته یک بار تست کرونا گرفته و بازیکنان چک شوند.
پزشک تیم والیبال سایپا ادامه داد: توصیه های لازم به بازیکنان انجام شده است. به آنها تأکید کردیم در جای دیگر مانند تیم هنرمندان تمرین نکنند، به میهمانی نروند و دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
وی درباره وضعیت مربی تیم که تست کرونای او مثبت شده بود نیز گفت: یعقوبی هیچ علائمی نداشت اما تست او مثبت شد، به همین دلیل چون ناقل بود، قرار شد دو هفته در قرنطینه بماند که الان حدود یک هفته از آن گذشته است.
افروزی در پاسخ به این سئوال که گفته می شود علی شفیعی نیز به ویروس کرونا مبتلا است، گفت: تست کرونا شفیعی منفی بود اما چون سرماخوردگی شدیدی داشت و مشکوک به علائم کرونا بود، دو بار از او تست کرونا گرفته شد، در یک آزمایشگاه معتبر و با کیت های آلمانی نمونه گیری های لازم انجام شد و هر دو بار تست کرونای او منفی شد اما به دلیل اینکه سرماخوردگی و کرونا علائمی مشابه دارند، ریسک نکردیم و در هفته ابتدایی تمرینات حضور نداشت. قرار است شفیعی از امروز به جمع بازیکنان اضافه شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/345055/تست-کرونای-بازیکن-لیگ-برتری-منفی-بود
بستن   چاپ