آریا بانو
57302 ماسک توسط بانوان جهادگر در بهشت زهرا (س) تولید شد
شنبه 14 تير 1399 - 13:34:28
زنان خبر
آریا بانو - رئیس فرهنگسرای رضوان واقع در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) گفت: 57 هزار و 302 ماسک از هفته دوم فروردین ماه سال جاری تاکنون توسط بانوان جهادگر در این فرهنگسرا تولید شد.

به گزارش بانو نیوز ، فریده صاعلی در گفت وگو با خبرنگار بانو نیوز با بیان اینکه قرارگاه جهادی تولید ماسک چهارده معصوم (ع) فرهنگسرای رضوان با هدف تامین نیاز در حوزه تولید ماسک راه‌اندازی شده و به تولید این قلم اقدام کرده است، اظهار داشت: 14 دستگاه چرخ خیاطی مستقر در فرهنگسرا و حضور بانوان جهادگر و همچنین 71 دستگاه هم در منازل جهادگرا روستاهای کهریزک باقر شهر در راستای تولید ماسک مورد نیاز در سطح شهرستان‌های استان تهران از اقدامات این فرهنسگرا در زمینه مقابله با ویروس منحوس کرونا به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه تولید و توزیع ماسک در مناطق کم برخوردار مورد توجه این قرارگاه است، افزود: تعدادی از ماسک‌های تولید شده پس از استرلیزه شدن در کهریزک و باقر شهر توزیع شده تا نیاز افرادی حوزه برطرف شود.
رئیس فرهنگسرای رضوان واقع در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) خاطر نشان کرد: اقدامات و فعالیت‌های قرارگاه جهادی تولید ماسک چهارده معصوم (ع) فرهنگسرای رضوان با مشارکت خادم الشهداء، خیران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌شود.
وی توزیع غذا در ایام ماه مبارک رمضان را از دیگر اقدامات این فرهنسگرا برشمرد و گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون هر شب در ورامین، باقرشهر، کهریزک و شهرری 2 هزار پرس غذا توزیع شده است.
صاعلی خاطر نشان کرد: فعالیت های فرهنسگرای رضوان تا پایان ماه مبارک رمضان با هدف حمایت از اقشار کم برخوردار و نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا تداوم خواهد داشت.
بیشتر بخوانید:
وضعیت تولید ماسک در کشور چگونه است؟
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/344946/57302-ماسک-توسط-بانوان-جهادگر-در-بهشت-زهرا-(س)-تولید-شد
بستن   چاپ