آریا بانو
شخصیت شناسی از روی مدل مو
شنبه 7 تير 1399 - 09:00:41
آریا بانو - مجله دلگرم / شاید تا به حال درباره روانشناسی یا شخصیت‌ شناسی از روی مدل کفش، لباس، رنگ چشم و غیره شنیده باشید اما در مورد شخصیت‌ شناسی از روی مدل مو یا مدل فرق سر افراد چطور؟
افرادی که موهای خود را به هیچ سمتی نمی‌برند معمولا تکلیف‌شان با خود‌شان مشخص است و کاملا می‌دانند چه می‌خواهند و چه باید بکنند .
مدل موی فرق وسط مستقیم
افرادی که موهای خود را به شکل فرق وسط مستقیم آرایش می‌کنند، ذهنی باز و روشن دارند و انسان‌های متعادلی هستند. اطرافیان به راحتی به آن‌ها اطمینان می‌کنند و وقتی به شانه‌ای برای گریستن و یا گوشی برای شنیدن احتیاج دارند سراغ آن‌ها می‌روند. هوشمندی، ادب و رو راست بودن از ویژگی‌های بارز این افراد است. به‌طوریکه خشونت و بی ادبی دیگران برای آنها قابل درک نیست.
شخصیت افراد دارای فرق سر به سمت راست
افرادی که موهای خود را به سمت راست می‌برند افراد بسیار احساساتی هستند و همیشه دوست دارند از دیگران مراقبت کنند. وقتی تصمیم می‌گیرند به کسی کمک کنند تمام توان خود را به کار می‌گیرند در نتیجه اگر موفق نشوند ضربه عاطفی بدی خواهند خورد.
شخصیت افراد دارای فرق وسط نامرتب
افرادی که فرق وسط نامربتی دارند، از خود گذشته و فداکار هستند. آن‌ها خود را کاملا وقف کار و خانواده خود می‌کنند .این افراد دارای شخصیتی بسیار انعطاف پذیر می‌باشند و می‌توانند به راحتی خود را با هر شرایطی وفق دهند و به خاطر شخصیت دوست‌داشتنی و آسان‌گیری که دارند دیگران را به سمت خود جذب می‌کنند. ممکن است در پارک‌کردن خودرو به صورت موازی مشکل داشته باشند اما در آواز خواندن دسته جمعی بسیار خوب عمل می‌کنند.
شخصیت افراد دارای فرق به سمت چپ
افرادی که موهای خود را به سمت چپ مرتب می‌کنند کسانی هستند که از صبح تا شب روی کار و وظایف خانوادگی خود تمرکز دارند. آن ها از تمام وقت خود استفاده می‌کنند و شاید به همین خاطر است که انسان‌های موفق‌تری هستند. این افراد عمیقا عاشق کودکان هستند اما اصلا طاقت انسان‌های دروغگو و بهانه‌گیر را ندارند. آنها همینطور علاقه زیادی به حیوانات دارند و برای حرف‌زدن و بازی‌کردن با آنها وقت زیادی صرف می‌کنند.
شخصیت افراد دارای مدل موی بدون فرق سر
افرادی که موهای خود را به هیچ سمتی نمی‌برند معمولا تکلیف‌شان با خود‌شان مشخص است و کاملا می‌دانند چه می‌خواهند و چه باید بکنند.
آنها درباره برنامه‌های‌شان با دیگران صحبت نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند فاصله خود را با دیگران حفظ کنند. هرگز درگیر شایعات و خیال‌پردازی‌ها نمی‌شوند و همچنین این قابلیت را دارند که به یک باره از کار خود استعفا داده و به جزیره‌ای دور افتاده مهاجرت کنند
شخصیت افراد دارای مدل موی چتری
افرادی که به موی چتری علاقه دارند انسان‌هایی خوش‌خنده و شوخ هستند و دیگران را شیفته‌ی لبخند‌های زیبای خود می‌کنند. آنها همچنین انسان‌های جاه‌طلب و محکمی هستند و وقتی تصمیم به انجام کاری می‌گیرند تا رسیدن به مقصود دست از تلاش برنمی‌دارند.
موهای تیز تیزی (پر مانند) چه شخصیتی دارند
خانم های دارای این مدل مو اغلب افراد مدرنی هستند که مشتاق و سرزنده و با اعتماد به نفس هستند و گاهی با رفتارهایشان دیگران را هیجان زده و متعجب می کنند و از طریق آرایش موهایشان به این شیوه می مدروز بودنشان را نشان می دهند.
شخصیت افراد دارای موهای فر
خانم هایی که موهای فر دارند، اغلب خانم های بخشنده ای هستند و تمایل دارند که هر کاری را انجام دهند. در انجام وظایف بسیار خوب عمل می کنند و معمولاً کارهایشان را سریع تر از دیگران انجام می دهند.
همچنین شخصیت آتشین هم دارند و رفتارهای آن ها شامل رهبری کردن هم می شود. عشق و فداکاری، صبوری، محرک بودن، خشم، استدلال و خود ابرازی از ویژگی این خانم ها می باشد. آن ها نمی توانند در مدت زمان طولانی فقط روی یک چیز متمرکز شوند و همچنین ممکن است رویای ملکه شدن را نیز در سر داشته باشند.
شخصیت افراد دارای موهای موج دار و مجعد
این خانم ها معمولاً انرژی بالایی دارند، قوی و قدرتمند هستند و احساسات آن ها نیز قوی می باشد. همچنین ارتباط خوبی با دیگران برقرار می کنند، احساسات آن ها گاهی اوقات دچار صدمه می شود و راحت تر از چیزی که فکر کنید، آسیب پذیر هستند.
گاهی اوقات به سختی با دیگران صحبت می کنند و دوست دارند که در تنهایی آرامش پیدا کنند. خانم هایی که موی مجعد دارند، همچنین نیاز به زمان های تنهایی دارند، حتی اگر عاشق شما باشد، هم آزادی یکی از مهم ترین چیز ها برای این خانم ها می باشد. پایبند بودن به یک نفر، کمی برای این خانم ها سخت می باشد. اگر موهای مجعد دارید، یعنی باید از انرژی بالای خود مراقبت کنید. این خانم ها خلاق نیز می باشند.
شخصیت افراد دارای موی ضخیم
بسیاری از افراد دارای موهای ضخیم، هم در ابرو و هم در موی سر هستند. این افراد معمولا انرژی بالایی دارند و اراده آن ها بسیار قوی می باشد.
گاهی اوقات لجباز هم می باشند. در مقابل، موهای نازک به معنی لطافت است. یعنی این که شما زیاد به ورزش علاقه ندارید دوست دارید که انرژی خود را ذخیره کنید. داشتن موهای ضخیم می تواند نشان دهنده میل جنسی پایین هم باشد.
شخصیت افراد دارای موهای صاف
همانطور که بدن شما نیاز به مصرف غذاهای خاص دارد، فر کردن موها نیز می تواند نشان دهنده نیاز شما برای رضایت در مورد احساسات خاص باشد.
فر کردن مو یک نوع تغییر جذاب برای چنین افرادی محسوب می شود که دوست دارند تجربه های هیجان انگیز داشته باشند. این افراد معمولاً به زندگی به دید مثبت نگاه می کنند و به دنبال هیجانات مختلف خواهند بود.
شخصیت افراد دارای موهای کوتاه ساده
این افراد به منطق و استقلال بیش از حد اهمیت می دهند. اهداف تعیین شده ای دارند. آن ها همچنین این مدل موی راحت را انتخاب می کنند که نیاز به رسیدگی زیادی نداشته باشد.
مدل مو های کاملاً عجیب و غریب
خانم هایی که عموما مدل موهای عجیب و غریب و منحصر به فرد را استفاده می کنند، معمولا انسان های با هیجان، بامزه و سرگرم کننده هستند.

http://www.banounews.ir/fa/News/340620/شخصیت-شناسی-از-روی-مدل-مو
بستن   چاپ