آریا بانو
به شوهرم اجازه بدهم زن دوم بگیرد؟
پنجشنبه 5 تير 1399 - 10:09:57
آریا بانو - مشاوره 24/ سوال: من 30 و شوهرم34 سالمونه. مشکل خاصی نداریم؛2فرزند داریم. ولی این آقا همیشه از ازدواج مجدد حرف میزنه و می خواد منو به زور راضی کنه، دیگه تحمل شنیدن این حرفا رو ندارم، مثلا یه روز در مقابل این حرف اش عصبانی شدم و کمی به خودم زدم حالا عوض این که من باهاش قهر کنم؛ اون باهام قهر کرده، بگین در مقابل این حرف اش چیکار کنم؟
الهام داودی (روانشناس بالینی، دانشگاه علوم پزشکی تهران)
سلام. این کاملا حق شماست که در مقابل این حرف ناراحت و عصبانی بشین. خیلی حرف سنگینیه. و کسی حق نداره به شما بگه خلاف این احساس کنین. داستان اینه که آدم ها معمولا از اون ور دوم می افتن حق به جانب میشن تا فرد از حق خودش عقب نشینی کنه.
شیما برمه ( روانشناس بالینی و مشاور خانواده) با سلام به شما دوست عزیز توضیحات شما رو خوندم و متوجه نگرانی شما هستم ، شما در قسمتی از توضیحتون نوشتین مشکلی ندارین اما در قسمت دیگه به موضوعی که همسر شما مداوم ازش حرف میزنه و شمارو‌ ناراحت میکنه حرف زدین، که این دو ‌مورد در تناقض با هم هستن ،در رابطه با اینکه همسرتون از ازدواج مجدد حرف میزنه باید بررسی بشه که دلیلشون چی هست ؟ ایا در زندگی با شما مشکل خاصی را احساس میکنن؟ ایا ایشون تنوع طلب هستن ؟ و یا موارد دیگه که میتونه جز علت های ایشون باشه ، بهتره در یک فرصت مناسب با همسرتون صحبت کنید و از احساس ناراحتیتون در این باره بهش بگید و از ایشون دلایلش رو‌ بپرسید ، در نهایت هم بهش پیشنهاد بدین که به اتفاق هم و به صورت حضوری برای بررسی دقیقتر به مشاور مراجعه کنید . به امید روزهای بهتر برای شما

http://www.banounews.ir/fa/News/340043/به-شوهرم-اجازه-بدهم-زن-دوم-بگیرد؟
بستن   چاپ