آریا بانو
هندبال ایران بدون نماینده در جام باشگاه‌های زنان آسیا
چهارشنبه 4 تير 1399 - 10:24:13
آریا بانو - به گزارش ایسنا، فدراسیون هندبال ایران تا سوم تیرماه فرصت داشت تا حضور یا عدم حضور دو نماینده بانوان ایران در جام باشگاه‌های آسیا را اعلام کند. طبق گفته رییس فدراسیون هندبال هیچ کدام از دو تیم اشتادسازه و شهید شاملی قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی نکردند و حتی شفاها عدم حضور خود را به فدراسیون اعلام کرده‌اند.
مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا آذر ماه به میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد. فدراسیون هندبال ایران تا سوم تیرماه زمان داشت تا نام تیم‌ها را اعلام کند اما تاکنون هیچ کدام از تیم‌ها اعلام حضور نکرده و در نتیجه ایران هیچ نماینده‌ای در این مسابقات نخواهد داشت.
پیش از این تیم‌های هندبال سنندج، لارستان و شهید چمران نماینده بانوان ایران در جام باشگاه‌های آسیا بوده‌اند.
علیرضا پاکدل در خصوص اعلام آمادگی کتبی دو تیم اشتادسازه و شهید شاملی برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا گفت: تا همین لحظه هیچ کدام از تیم ها اعلام آمادگی نکرده اند ولی شفاها اعلام کردند که نمی‌توانند در این مسابقات حاضر شوند. ما حتی به دو تیم بعدی یعنی تاسیسات و فولاد نیز درخواست دادیم که آن‌ها هم اعلام کردند نمی‌توانند در مسابقات شرکت کنند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا ایران در این مسابقات نماینده ای نخواهد داشت گفت: خیر نماینده نداریم. البته کلیت بازی‌ها هم به خاطر کرونا کاملا مشخص نیست. همه مسابقات، اردوها و رویدادها در اما و اگر است.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/339818/هندبال-ایران-بدون-نماینده-در-جام-باشگاه‌های-زنان-آسیا
بستن   چاپ