آریا بانو
دیدار شهردار منطقه 8 با نماینده ارامنه تهران و شمال ایران در مجلس
3 هزار مترمربع باغ ایرانی در محله زرکش ساخته می‌شود
دوشنبه 19 خرداد 1399 - 10:19:00
آریا بانو - شهردار منطقه8 با آرا شاهوردیان، نماینده ارامنه تهران و شمال ایران در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتوگو کرد.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه8، مهناز استقامتی، شهردار این منطقه با تبریک شروع فعالیت یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به آرا شاهوردیان، گفت: هر فردی در این جامعه چه مسلمان و مسیحی یا سایر اقلیت‌ها که اقدامی برای شهروندان انجام می‌دهد ، در واقع برای سربلندی ایران عزیز گام بر می‌دارد. امیدواریم در مجلس جدید گام‌های بلندتری برای پیشبرد آبادانی در همه محله‌ها و مناطق کشور برداشته شود.
آرا شاهوردیان، که سابقه عضویت شورایاری محله مجیدیه منطقه را در کارنامه کاری خود دارد، گفت: همواره شاهد فعالیت‌های خوب مدیریت شهری در محله‌های ارامنی نشین بوده‌ایم که جا دارد از شهردار و کارکنان شهرداری منطقه قدردانی و تشکر کنم.
استقامتی در این دیدار با تشریح اقدامات شهرداری در راستای ارتقای کیفیت زندگی اقلیت‌ها در خطه شرقی پایتخت، گفت: منطقه ما نیز یکی از مناطقی است که با بافت منحصر به فرد خود تعداد زیادی از ارامنه و مسیحیان را در خود جای داده و به همین سبب ما در منطقه نگاهی ویژه به ارامنه داریم و در تلاش هستیم خواسته‌های آنان را در امور شهری لحاظ کنیم.
شهردار منطقه با اشاره به ساخت طرح‌های کوچک مقیاس ادامه داد: تمام تلاش ما این است که بیشتر توجه خود را به محله‌های کم بضاعت ببریم. در محله زرکش باغی به مساحت 3هزار متر مربع تملک شده است و بنا داریم در آن باغ ایرانی احداث کنیم.
در این دیدار آلفرد کشیشیان رئیس هیأت مدیره انجمن فرهنگی ورزشی نائیری و سروژ اوهانیان مدیر سابق شورای خلیفه گری ارامنه، حضور داشتند.

http://www.banounews.ir/fa/News/338898/3-هزار-مترمربع-باغ-ایرانی-در-محله-زرکش-ساخته-می‌شود
بستن   چاپ