آریا بانو
به مناسبت "روز جهانی مبارزه با کار کودکان" برگزار شد؛
نشست هم اندیشی حساس سازی کار کودک با حضور نخبگان و فعالان اجتماعی در منطقه 21
چهارشنبه 21 خرداد 1399 - 14:55:00
آریا بانو - به مناسبت "روز جهانی مبارزه با کار کودکان"، جلسه ای با حضور سردار کلیشادی مشاور عالی رهبر معظم انقلاب و معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین و عضو شورای اجتماعی کشور، فخاری رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران،سروری معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران، صابری بخشدار کن، سرگرد فرخ شاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میثم تمار، رحمانی شهردار، معاونین و مدیران منطقه 21 و نخبگان تاثیرگذار در سطح کشور و استانی و مؤسسه خیریه دانشگران رهایی افروز تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21، رحمانی شهردار ورودی غربی پایتخت در ابتدای این جلسه با اشاره به در پیش بودن 23 خردادماه مصادف با 12 ژوئن، روز جهانی مبارزه با کار کودک؛ گفت: منطقه 21 دارای موقعیت خاص جغرافیایی است و مساحت آن حدود 5200 هکتار بوده که به واسطه نزدیکی با شهرهای همجوار مانند شهریار، شهر قدس و ملارد؛ موضوع حاشیه نشینی و کودکان کار در این منطقه، از اهمیت بالایی برخوردار است.
رحمانی در ادامه افزود: "کودکان کار، قربانیان کوچک فقر" هستند و دستگاه های متولی در امر رسیدگی به آنان، با موانع و مشکلات متعددی مواجهند. لذا، با استفاده مطلوب از ظرفیت های موجود در سطح محله ها و همکاری با سمن ها و فعالان اجتماعی می توان تا حد چشمگیری از آسیب های اجتماعی در این حوزه پیشگیری کرد.
لازم به ذکر است؛ در این نشست هم اندیشی هر یک از حاضرین به بیان نقطه نظرات خود در حوزه آسیب های اجتماعی و معظل کار اجباری کودکان پرداختند.

http://www.banounews.ir/fa/News/338875/نشست-هم-اندیشی-حساس-سازی-کار-کودک-با-حضور-نخبگان-و-فعالان-اجتماعی-در-منطقه-21
بستن   چاپ