آریا بانو
برترین‌های مسابقه شعر و دل نوشته امام دل‌ها معرفی شدند
چهارشنبه 4 تير 1399 - 03:24:45
آریا بانو - ایرنا / مسابقه امام دل‌ها درباره امام خمینی(ره) با موضوع شعر و دل نوشته که از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی و با حضور دانشجویان شیعه و اهل سنت برگزار شد،‌ برترین‌های خود را شناخت.
هم زمان با سوم تیم و اول ذی القعده مصادف با ولادت حضرت معصومه(س) و روز کرامت، نتایج مسابقه فرهنگی شعر و دل نوشته امام دل ها امروز سه‌شنبه از سوی دانشگاه مذاهب اسلامی اعلام شد.
در بخش دل نوشته عبدالحکیم برفر(کارشناسی فقه و حقوق حنفی)، نازنین برک(کارشناسی تاریخ اسلام) و سهیلا نظری (کارشناسی فقه و حقوق امامیه) به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش شعر نیز محمد بنائیان( کارشناسی علوم قرآن و حدیث) صاحب مقام نخست شد و نرگس سادات میرمحمدی و عارفه ذوالفقاری(کارشناسی فقه و حقوق) مقام دوم مشترک و مصطفی آدینه (کارشناسی ارشدادیان ابراهیمی) وافشین صفریان(کارشناسی ارشد فقه و حقوق جزا) جایگاه سوم مشترک را از آن خود کردند.
دانشگاه مذاهب اسلامی بر آن است تا با پایبندی بر اصول دین و تقریب، تداوم بخش آموزه های پیامبر اکرم (ص) باشد.
پرورش نسلی از علما و دانشمندان و محققان مسلمان که در عین آگاهی از مذاهب خود، از مبانی دیگر مذاهب اسلامی مطلع و مایه وحدت و ائتلاف مسلمان ها باشد، تربیت مدرس و استاد و نیز پژوهشگران ورزیده در فقه و مبانی حقوق (فقه مقارن)، اصول، علوم قرآن، علوم حدیث، کلام و عرفان برای مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز دینی و فرهنگی از طریق دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا و تربیت خطیب و مبلغ دینی برای داخل و خارج از کشور در سطح مذاهب مختلف اسلامی از جمله اهداف دانشگاه است.

http://www.banounews.ir/fa/News/338612/برترین‌های-مسابقه-شعر-و-دل-نوشته-امام-دل‌ها-معرفی-شدند
بستن   چاپ