آریا بانو
سرمربی بسکتبال بانوان گروه بهمن: قهرمانی اتفاقی نیست!
چهارشنبه 4 تير 1399 - 03:05:14
آریا بانو - نازی طائرپور، سرمربی تیم گروه بهمن در گفت‌وگو با ایسنا به قهرمانی تیم خود در لیگ برتر بسکتبال بانوان اشاره و بیان کرد: در فصلی که گذشت، خیلی خوب کار کردیم. برنامه‌ریزی داشتیم و زحمت کشیدیم، بازیکنان تمرین و بدنسازی خیلی خوبی داشتند و از طرف دیگر آنالیزهای درستی انجام دادیم به همین دلیل بدون باخت بودیم.
او در ادامه افزود: یک تیم اتفاقی قهرمان نمی‌شود. برخی می‌گفتند بازیکنان خوبی داشتید اما وضعیت بازیکن‌های تیم‌های دیگر هم خوب بود. با این حال برنامه‌ریزی دقیقی کردیم و بدنسازی‌مان به گونه‌ای بود که بازیکنان در اواخر مسابقه هم از نظر تکنیکی و استقامتی خسته نبودند.
طائرپور به تاثیر آنالیز تیم‌های دیگر در پیروزی اشاره کرد و گفت: بازیکنان تمام تیم‌ها را آنالیز کرده بودیم. در هر بازی سه نفر از دانشگاه شریف به ما کمک می‌کردند، آمار و آنالیز بازی را به ما می‌دانند که بر اساس آن و جریان مسابقه تصمیم‌گیری می‌کردیم. علاوه بر این منسجم کردن بازیکنان تیم هم شرایطی می‌خواست که ما فراهم کردیم.
سرمربی تیم گروه بهمن با بیان اینکه فصل قبل هم این بازیکنان را داشتند اما قهرمان نشدند، افزود: فصل قبل به این صورت کار نکردیم. بدنسازی ما امسال خیلی خوب بود و ایرادات سال قبل را برطرف کردیم به همین دلیل موفق شدیم. البته سال گذشته ما تیم دوم جدول(نامی نو) را برده بودیم اما وقتی بازی دوم با دانشگاه آزاد به وقت اضافه کشیده شد، پنج بازیکن اصلی‌ام را نداشتم وگرنه سال قبل هم قهرمان می‌شدیم. 
طائرپور در مورد برنامه‌ریزی برای آغاز تمرینات تیم گفت: منتظر اعلام رسمی قهرمانی توسط فدراسیون هستیم تا برنامه‌ریزی خود را شروع کنیم.
به گزارش ایسنا، پرونده لیگ برتر بسکتبال بانوان پس از ماه‌ها بلاتکلیفی بسته شد و در حالی که بازی برگشت فینال بین تیم‌های گروه بهمن تهران و بانوان شهر گرگان به دلیل شیوع کرونا لغو شد، با اعلام انصراف تیم گرگان از بازی، نماینده تهران قهرمان شد. گروه بهمن در بازی رفت فینال پیروز شد و تنها تیم بدون باخت فصل بود.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/338232/سرمربی-بسکتبال-بانوان-گروه-بهمن--قهرمانی-اتفاقی-نیست!
بستن   چاپ