آریا بانو
معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه خوزستان‌ خبر داد: پرداخت تسهیلات با نرخ 12 درصد به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا
چهارشنبه 4 تير 1399 - 02:52:20
وزارت رفاه
آریا بانو - معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان‌، گفت: کسب و کار های آسیب دیده از کرونا می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی کارا و مطالعه شیوه نامه از تسهیلات ویژه با نرخ سود 12 درصد استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، سید سعید حسینی نژاد درباره کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، اظهار کرد: شیوه نامه اعطا تسهیلات به واحد های آسیب دیده از کرونا با مراجعه به سامانه اینترنتی کارا در قسمت تسهیلات قابل دسترسی است.
وی با بیان اینکه اشخاص حقیقی و حقوقی فعال که دارای مجوز کسب یا تولید هستند در رسته های تعیین شده این سامانه قرار دارند، افزود: کسب و کارهایی که در قالب کارفرمایی و خویش فرمایی لیست بیمه داشته و سال گذشته نیز فعال بوده و از بیمه بیکاری استفاده نکرده باشند می توانند از این تسهیلات با نرخ سود 12 درصد استفاده کنند.
معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ادامه داد: دستگاه های اجرایی استان مشخص بوده و اگر صاحبان کسب و کاری که آسیب دیده اند سوالی دارند می توانند به دستگاه های اجرایی مربوطه مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: انتظار داریم بانک ها و موسسات عامل که برای این موضوع مشخص شده اند در امور تسهیلی ایجاد کنند تا صاحبان کسب و کار از این تسهیلات بهره ببرند و فشار بحران کرونا بر دوش آن ها کمتر شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/338094/معاون-کارآفرینی-و-اشتغال-اداره-کل-تعاون،-کار-و-رفاه-خوزستان‌-خبر-داد--پرداخت-تسهیلات-با-نرخ-12-درصد-به-کسب-و-کارهای-آسیب-دیده-از-کرونا
بستن   چاپ