آریا بانو
حتماً که نباید مشکل آب تنگستان مثل جریان غیزانیه اهواز شود
شنبه 17 خرداد 1399 - 13:48:14
آریا بانو - ایسنا / بوشهر نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص شهرستان‌ ها و روستاها نیز باید برنامه‌های فوری اعلام شود، حتماً که نباید مثل جریان غیزانیه اهواز شود. مردم امروز آب ندارند و نباید 4 سال دیگر فکر چاره شود.
غلامحسین کرمی در نشست بررسی مشکلات آب شهرها و روستاهای شهرستان تنگستان اظهار کرد: مشکل آب سیاسی نیست، مردم آب خوردن ندارند. آخرین نقطه روستایی تنگستان هفته ای 2 ساعت آب دارند، آن هم باید دید با چه دبی و حجم و کیفیتی؛ لذا احساس می کنم باید نگاه ما نسبت به مردم تغییر کند.
وی اضافه کرد: مردم دشتی و تنگستان در مهمان‌نوازی و ادب معروف هستند، اما حالا درخواست آنها به حق است. درخواست آنها فضای سبز نیست، آب خوردن ندارند!
کرمی یادآور شد: مسئولان باید خودشان موضوع را گزارش دهند و بگویند که روستاهای ما در جنوب دلوار ماهی یک بار آب دارند. این الان دغدغه مهم مردم تنگستان است، مشکل آب جنوب بوشهر و تنگک ها با حضور و تلاش آقای حمزه پور، مدیر آب و فاضلاب استان بوشهر حل شد، تقاضا داریم با همین نگاه مشکل آب تنگستان نیز حل شود.
نماینده دشتی و تنگستان با اشاره به عدالت اجتماعی مورد تاکید رهبری عنوان کرد: در خصوص شهرستان‌ ها و روستاها نیز باید برنامه‌های فوری اعلام شود، حتماً که نباید مثل جریان غیزانیه اهواز شود. مردم امروز آب ندارند و نباید 4 سال دیگر فکر چاره شود.
وی با تاکید بر مدیریت مصرف آب خاطرنشان کرد: انشعابات غیر مجاز باید بدون اغماض قطع شود. متعلق به هر کسی هم باشد. وقتی در روستاها شستن لباس و وضو از آب کولر استفاده میکنند پذیرفته نیست که یک نورچشمی و آقازاده در عالیشهر و گورکات خانه چند هکتاری بسازد.

http://www.banounews.ir/fa/News/336900/حتماً-که-نباید-مشکل-آب-تنگستان-مثل-جریان-غیزانیه-اهواز-شود
بستن   چاپ